نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۴ ارديبهشت

کارشناسان در زمینه‌ی تکنولوژی انتظار دارند که به‌ زودی تم تاریک برای iOS 12 ارائه شود. این بدین معنی است که صاحبان iPhone و iPad می‌توانند حالت‌های نور و تاریکی را در رابط کاربری سیستم‌عامل تغییر دهند. قابل‌ توجه است که طرفداران Apple بیش از یک سال است که منتظر این نوآوری در گوشی‌های خود هستند.
در حال حاضر، گزارش‌های کارشناسان Apple حاکی از ایجاد حالت تیره خاص برای macOS 10.14 است که امیدواری می‌رود بلافاصله در کل سیستم اجرا گردد. متخصصان با بررسی مکاتبات توسعه‌دهندگان موتور جستجوی Safari WebKit که به‌ طور خاص در سایت Apple در دسترس است، به ذکر حالت «شب» در macOS 10.14 دست یافتند.
یکی از توسعه‌دهندگان از کدهایی نام‌ برده است که می‌تواند به‌ طور کلی رابط کاربری را تغییر دهد. در ادامه نظرات مشخص‌ شده که این گزینه تنها برای macOS 10.14 خواهد بود. با توجه به این موضوع، می‌توان استنباط کرد که کارشناسان کمپانی در حال کاربر روی ارائه‌ی تم تاریک در سیستم‌های جدید هستند و اعتقاد بر این است که تم تاریک در MacOS کارشناسان را تشویق خواهد کرد تا همان حالت را در iOS ایجاد کنند. این امری منطقی است، زیرا Apple همیشه به دنبال گسترش فناوری بر روی تولیدات خود است. البته باید گفت کاربران نباید در به‌روزرسانی جدید این سیستم‌عامل منتظر ارائه‌ی تم تیره باشند زیرا به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی به‌ طور عمده در اصلاح خطاها و افزایش عملکرد دستگاه تلفن همراه تأثیرگذار خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه