موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ ارديبهشت

با توجه به اطلاعات منتشر شده در وب سایت تولید کننده ی معروف موبایل سونی، جدیدترین پرچمدار این کمپانی Sony Xperia X آخرین آزمون های تست خود را با سیستم عامل Android 7.1.2 Nougat پشت سر گذاشته است.
این دستگاه تلفن همراه در حال حاضر در برنامه ی Concept for Android نمایش داده شده است. با کمک سیستم عامل جدید توسعه دهندگان توانسته اند برخی از مشکلات را در این محصول رفع کنند. همچنین در این محصول می توان به صورت دستی به روزرسانی های امنیتی اندروید را دانلود کرد.
به گفته ی نمایندگان کمپانی توسعه دهنده، اساسی ترین تغییرات ایجاد شده در Sony Xperia X، ارتباطات سیستم GPS، تغییرات در رابط کاربری و نورپردازی LED در صفحه ی این محصول بوده است. این شرکت اشاره کرده است که ممکن است برای آزمایش نسخه ی جدید سیستم عامل مدت زمانی طول بکشد و سپس این کمپانی نسخه ی پایدار محصول در حال اجرا بر روی سیستم عامل Android 7.1.2 Nougat را ارائه خواهد کرد. به خاطر داریم پس از رونمایی اولیه از محصول Sony Xperia X، کاربران زیادی در شبکه های اجتماعی به نقد و بررسی محصول و بازگو کردن نقایصی همچون نقص عملکرد در ارتباط با سیستم  GPS و نورپردازی صفحه نمایش در هنگام شارژ دستگاه، پرداختند. در به روزرسانی جدید این محصول تمامی نقایص نسخه قبل برطرف خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه