گوناگون
رضا حسن زاده۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۶ آبان

همانطور که می دانید چندی پیش اندروید 5 رونمایی شد و پس از آن برخی از اسمارت فون ها شانس استفاده از این سیستم عامل را پیدا کردند. صاحبان گوشی های نکسوس که به ورژن 5 اندروید آپدیت کردند متوجه شدند که گزینه سایلت در ورژن جدید این سیستم عامل وجود ندارد.

در اندروید کیت کت وقتی که شما حجم صدا را به صفر کاهش می دادید وارد حالت ویبره شده و پس از آن وارد حالت سایلنت می شدید اما در اندروید 5 وقتی شما حجم صدا را به صفر می رسانید وارد حالت ویبره می شوید و گزینه کمتری وجود ندارد پس آخرین امکانی که برای شما وجود خواهد داشت قرار دادن گوشی بر روی ویبره خواهد بود.

دلیل این امر که چرا این گزینه برای گ.شی هایی که به اندروید 5 نقل مکان می کنند برداشته شده است هنوز مشخص نیست اما گزینه سایلنت برای تبلت نکسوس 9 وجود دارد و به نظر می رسد اندروید این امکان را برای گوشی ها برداشته و تبلت هایی که به اندروید 5 آپدیت خواهند کرد همچنان قادر به استفاده از گزینه سایلنت بر روی تبلت می باشند.

باید منتظر ماند و دید که این باگ توسط ورژن بعدی لولی پاپ از بین خواهد رفت یا اندروید 5 بر همین پایه طراحی شده و گزینه سایلنتی برای ورژن 5 وجود نخواهد داشت. البته گوگل به روز رسانی منتشر کرده و راه حلی برای این مشکل ارائه داده که طی آن شما میبایست سطح صدا را به 1 برسانید و سپس گوشی خود را ریست کنید و این بدان معناست که هر بار شما بخواهید از این امکان استفاده کنید میبایست گوشی خود را ریست کنید که کمی احمقانه به نظر میرسد. باید دید که گوگل چه واکنشی به این موضوع نشان می دهد و آپدیت رفع این مشکل را چه زمانی ارائه خواهد کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

به روز رسانی سونی اکسپریا Z2 ، Z3 به آندروید 6.0.1 (مارشملو)