تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۹ مرداد

خدمات موقعیت اورژانسی گوگل توسط بیش از 99 درصد خدمات اندروید تحت پشتیبانی قرار می گیرد.
زمانی که با 999 تماس می گیرید، اپراتورها قبل از اینکه به ارسال خدمات مورد نیاز بپردازند، نیاز دارند که بدانند این موقعیت اورژانسی در کجا رخ داده است. در صورتی که شما با محیط موردنظر آشنایی نداشته باشید، به اشتراک گذاشتن اطلاعات می تواند دشوار باشد اما به روزرسانی جدید اندروید، حدس و گمان ها در مورد موقعیتی که شما در آن حضور دارید را از بین می برد. نام آن، خدمات موقعیت اضطراری است و از اتصالات وای فای، GPS ، و دکل های تلفن همراه موجود استفاده می کند، تا به مشخص کردن موقعیت مکانی شما و به اشتراک گذاشتن آن با یک اپراتور در زمانی که شما در حال صحبت کردن با آن ها هستید، بپردازد.
گوگل گفته است که این یک نوع کسب و کار برای جمع آوری داده های مکانی محصسوب نمی شود و یک ویژگی جدید است که "تنها برای استفاده توسط ارائه دهندگان خدمات اورژانسی تولید شده است". و تنها زمانی فرستاده می شود که شما به گرفتن یک تماس اورژانسی بپردازید، چه مستقیم با یک اپراتور تماس بگیرید و یا به وسیله ی شبکه ی تلفن همراه این کار را انجام دهید. خبر خوب این است که EE، BT ، Three ، Vodafone و 02 قابل دسترسی هستند.
به دلیل اینکه این ویژگی به وسیله ی Google Play و خدمات به روزرسانی آن فعال می شود، 99 درصد از خدمات اندروید موجود، ( از جمله اندروید 2.3 و بالاتر) قادر به پشتیبانی از خدمات موقعیت مکانی اورژانسی هستند. این خدمات هم اکنون به صورت زنده در انگلستان و استونی موجود می باشد اما گوگل گفته است که "در حال درگیر شدن با کشورها و اپراتورهای بیشتری هستند" تا در تمام قلمروهای مختلف در دسترس همگان قرار بگیرد.

برچسب هاgoogleAndroid
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پاسخ Google به عدم اعتماد اتحادیه‌ی اروپا به Android