گوناگون
بهناز زادبخش۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ دي

مدیران مسئول شرکت خودروسازی فورد، انصراف خود را از راه اندازی خط تولید خودروهای لوکس در مکزیک اعلام کرده اند. شرکت فورد قصد داشت کارخانه ای را با بیش از یک و نیم میلیارد دلار در مکزیک تاسیس کند.
"فورد" همزمان با این تصمیم خود، اعلام کرده بود که برای راه اندازی خطوط تولید خودروهای فورد در ایالت میشیگان۷۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد کرد. که در نتیجۀ این سرمایه گذاری ۷۰۰ نفر در این شرکت خودروسازی استخدام و مشغول به کار خواهند شد.
"مارک فیلد"، یکی از مدیران فورد در سخنرانی خود، علت انصراف این شرکت از ساخت این کارخانه در مکزیک را، سیاست های طرفدار رشد اقتصادی که کنگره و دونالد ترامپ بر اجرای آن تاکید کرده اند، اعلام کرد.

مسئولان شرکت فورد انصراف خود را سه ساعت پس از توییتر انتقادی دونالد ترامپ از شرکت جنرال موتورز اعلام کردند. دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا، در توییتر خود ساخت مدل شورلت کروز توسط جنرال موتورز در مکزیک، را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد عوارض گمرکی بالایی برای این اتومبیل ها برای ورود به آمریکا وضع خواهد کرد.
رئیس جمهوری منتخب آمریکا در جریان کشمکش های انتخاباتی خود انتقادهای زیادی را از انتقال خط تولید توسط موسسات آمریکایی به کشورهایی مانند چین و هند مطرح کرده و از تصمیم خود برای تعیین مالیات های سنگین برای این موسسات خبر داده بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه