پوشیدنی
بهناز زادبخش۱۲:۸ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ خرداد

چه راهی بهتر از اینکه کارت اعتباری خود را به معنای واقعی در دست داشته باشید و بتوانید لوازم بیشتری بخرید و از زندگی خود لذت ببرید. شرکت ویزا این عمل شما را بیشتر می پسندد. به همین دلیل موفق به تولید نوعی حلقه مجهز به  NFC، که شما را قادر به خرید در پایانه های پرداخت بدون واسطه می کند، گردیده است. این طرح ،پرداخت را به آسان ترین و ساده ترین راه ممکن تبدیل کرده است. لازم نیست کارت اعتباری بکشید، تنها با یک ضربه با انگشتر خود بر دستگاه خرید انجام می شود.
این طرح یک ایده کاملا نوظهورنیست. تعداد زیادی انگشتر هوشمند که برمبنای ادعای یک کمپانی "کیک استارتر" قادر به پرداخت های غیرحضوری بودند.
کمپانی "کیک استارتر" مدعی تولید تعدادی انگشتر هوشمند با قابلیت انجام پرداخت های غیرحضوری با استفاده از NFC بود. به گفته کمپانی ویزا این اولین انگشتر هوشمند "با پشتیبانی حساب کاربری ویزا" است. بنابر این گفته، دیگر محصولات مشابه فاقد چنین پشتیبانی خواهند بود. ویزا این انگشترها را به 45 ورزشکار که راهی المپیک 2016 ریو شوند خواهند داد. تعداد این انگشترها بیشتر نخواهد شد، زیرا تنها به عنوان آزمایش برای چگونگی عملکرد پرداخت بی سیم اجرا خواهد شد. ابزارهای کوچک مکانیکی به راحتی قادر به پرداخت های غیر حضوری خواهند بود. با موافقت کمپانی ویزا، دیگر ابزارهای پوشیدنی نیز به قابلیت های مشابه مجهز خواهند شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه