گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ اسفند

جک ما، بنیان‌گذار گروه علی‌بابا اعلام کرد که یک میلیون ماسک به‌همراه ۵۰۰ هزار کیت تشخیص بیماری کرونا به ایالات متحده آمریکا اهدا خواهد کرد.
جک ما، مؤسس شرکت چینی علی‌بابا، گفته است که می‌خواهد یک میلیون ماسک و ۵۰۰ هزار کیت تشخیص بیماری کرونا را به آمریکایی‌ها هدیه دهد.
میلیاردر چینی روز جمعه با ارسال توییتی در حساب شخصی خود گفت که بنیاد جک ما به همراهی بنیاد علی‌بابا، ماسک و کیت‌های تشخیص بیماری کرونا را آماده ارسال کرده‌اند. جک ما توضیح داده است:
با نتیجه گرفتن از تجربیات کشورم، استفاده از تجهیزات آزمایشی سریع و دقیق در کنار برخورداری متخصصان پزشکی از تجهیزات ایمنی شخصی، موثرترین روش مقابله با گسترش ویروس کرونا است. ما نمی‌توانیم این بیماری را شکست دهم؛ مگر اینکه محدودیت‌ها را کنار گذاشته و تجربیات، منابع و درس‌هایی را که به‌سختی یاد گرفته‌ایم با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.
در حال حاضر ایالات متحده از کمبود کیت‌های تشخیص بیماری کرونا رنج می‌برد و نتوانسته است از گسترش بیماری کرونا جلوگیری کند. حساب توییتر مؤسسه جک ما با ارسال توییتی اعلام کرد:
ما در این شرایط سخت با اهدای ۵۰۰ هزار کیت تشخیص بیماری کرونا و یک میلیون ماسک، به آمریکایی‌ها می‌پیوندیم.
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده روز پنج‌شنبه طی انتشار گزارشی از ابتلای ۱۲۰۰ شهروند آمریکایی به بیماری کرونا خبر داد. در این گزارش عنوان شد که متاسفانه ۳۶ نفر از مبتلایان به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
تاکنون ۱۳ هزار آزمایش ابتلا به بیماری کرونا در ایالات متحده صورت گرفته است. دکتر رابرت ردفیلد، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده اعلام کرده است که آزمایش ابتلا به بیماری کرونا رایگان انجام می‌شود.
در آمارهای اعلام‌شده تا ۲۱ اسفند، بیش از ۱۳۶ هزار گزارش ابتلا به بیماری کرونا ثبت شده است که متاسفانه از این آمار، بیش از ۵ هزار نفر جان خود را بر اثر بیماری کرونا در دنیا از دست داده‌اند. سازمان جهانی بهداشت، بیماری کرونا را همه‌گیر اعلام کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه