موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

به تازگی در اینترنت تصاویری از گوشی جدید BlackBerry Mercury منتشر شده است. این گوشی قرار است آخرین محصول این کمپانی باشد و کارشناسان از این محصول به عنوان هدیه خداحافظی کمپانی کانادایی نام می برند.
کانادایی ها نه تنها در داشتن تیم قدرتمند هاکی، بلکه در تولید گوشی هوشمند،  محصول کمپانی BlackBerry مشهورند اما متاسفانه در سال های اخیر کیفیت این محصول رو به تضعیف گذاشته است. این شرکت، 10 سال قبل از عرضه محصولات Apple iPhone در بازار رقابت فعالیت خود را آغاز کره بود و سپس به یک تیم تجاری با برند معروف در بازار مطرح گردید.
با وجود این که در حال حاضر شرکت در آستانه ورشکستگی قرار دارد، اما مشغول آماده سازی عرضه گوشی هوشمند جدید خود با نام BlackBerry Mercury  است.  به نظر طراحی محصول جدید این شرکت تفاوت چندانی با دو محصول Classic و Passport ندارد. در قسمت زیرین صفحه نمایش، برای راحتی استفاده کاربران، صفحه کلید کوچکی طراحی شده است. البته لازم به ذکر است سیستم عامل گوشی Android 7.0 Nougat خواهد بود.
قیمت پیشنهادی برای این محصول هنوز اعلام نشده و هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه آن در دست نیست. کارشناسان معتقدند محصول نهایی این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار است و احتمالا مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه