موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي

پرتال پرطرفدار GeekBench به‌تازگی اولین تصویر و اخبار جدیدی را در مورد مشخصات فنی گوشی هوشمند Nokia با کاربرانش به اشتراک گذاشته است. در صورت صحت این اخبار، محصول جدید مجهز به پردازنده‌ی Snapdragon 630 با فرکانس 2.21 گیگاهرتز و 4 گیگابایت رم خواهد بود.
در این پرتال خبری، این دستگاه با کد TA-1054 معرفی‌ شده است. از نظر ظاهر گوشی هوشمند، هیچ تغییر قابل‌ توجهی نسبت به سبک و سیاق مدل‌های قبلی نوکیا نداشته است. علاوه بر این اطلاعاتی در مورد وجود یک چیپست هشت هسته‌ای در محصول وجود دارد و به گفته‌ی کارشناسان بدون شک محصول بر روی سیستم‌عامل Android 8.0 Oreo اجرا می‌شود.
آن‌گونه که انتظار می‌رود شرکت تولیدکننده HMD Global باید محصول جدید را در تاریخ 5 ژانویه در رویداد جهانی CES-2018 برای طرفداران و علاقه‌مندان رونمایی کند. پیش‌ازاین اخباری به گوش می‌رسید که توسعه‌دهندگان قصد دارند این محصول را در سه رنگ: مشکی، آبی و سفید تولید نمایند.
به‌ احتمال‌ زیاد از فروش رسمی برای تابستان برنامه‌ریزی‌ شده است. پیش‌ از این اخبار دیگری نظیر وجود صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، پردازنده‌ی Qualcomm و همچنین آخرین نسخه از سیستم‌عامل Android در این محصول منتشر شده بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه