موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

 در شبکه های اجتماعی چینی اولین تصاویر از گوشی هوشمند جدید Google Pixel 2 منتشر شده است. آن طور که انتظار می رود این محصول در اکتبر 2017 رسما رونمایی خواهد شد. از ویژگی های این گوشی هوشمند صفحه نمایش بدون فریم و دوربین دوگانه است. این تصاویر توسط کاربران چینی در شبکه ی اجتماعی Weibo منتشر شده است.
اگر تصاویر منتشر شده صحت داشته باشد می توان دریافت مدل جدید طراحی مشابهی با مدل قبلی دارد، با این تفاوت که صفحه نمایش در این محصول بدون فریم خواهد بود یعنی آن چیزی که طرفداران مدت ها انتظار آن را می کشیدند. البته این ویژگی اکنون در پرچمداران دو کمپانی Samsung و LG به چشم می خورد.
علاوه بر این Google Pixel 2 مجهز به دوربین اصلی دوگانه با کیفیت 13 مگاپیکسلی می باشد و دوربین سلفی نیز 8 مکاپیکسلی خواهد بود. آنچه انتظار می رود این است که توسعه دهندگان این محصول را به پردازنده ی 8 هسته ای  Qualcomm Snapdragon 836 مجهز کرده باشند. همچنین لازم به ذکر است پرچمدار کمپانی گوگل گواهینامه ی ضد آب و رطوبت IP67 را نیز دریافت کرده است. بر اساس برخی گزارش ها، گوشی هوشمند Google Pixel 2 و مدل بزرگتر یعنی Google Pixel XL 2 تا اکتبر سال جاری رونمایی خواهند شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه