پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۰ تير

بسیاری از افراد به این دلیل از ساعت‌های هوشمند استفاده نمی‌کنند زیرا این ساعت‌ها همانند یک ساعت کلاسیک به نظر نمی‌رسند. Mim X برای حل این مشکل طراحی‌ شده است. این ساعت هوشمند به ساعت‌های معمولی شباهت زیادی دارد تا زمانی که گزینه‌ی ساعت هوشمند در آن فعال نشود. توسعه‌دهندگان با طراحی خاص، صفحه‌نمایش هوشمند را در زیر صفحه‌نمایش شفاف قرار داده‌اند به‌ طوری‌ که در حالت خاموش قابل‌ رؤیت نیست.
در صفحه‌نمایش تک‌رنگ اطلاعات مفید به‌ صورت پیوسته به کاربر نمایش داده می‌شود. این اطلاعات شامل ساعت، تاریخ، اعلان تماس و پیام و کالری سوزانده شده در پیاده‌روی می‌باشد. علاوه بر این با استفاده از ساعت می‌توانید دوربین گوشی هوشمند خود را فعال نمایید. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند mim X وجود یک حسگر ضربان قلب و همچنین زنگ هشدار ارتعاشی به‌ عنوان یک ساعت زنگ‌دار شخصی می‌باشد.
برای پیش‌خرید نسخه‌ی اولیه ساعت mim X Active با بند لاستیکی مبلغ ۱۰۹ دلار – بند چرمی ۱۰ دلار گران‌تر و برای بند فلزی ۲۰ دلار در نظر گرفته شده است. تحویل سفارش برای اکتبر ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی‌ شده است. پروژه‌ی ساعت mim X در سایت IndieGoGo راه‌اندازی شد، در این کمپین، نزدیک به ۸۰۰۰۰ دلار جمع‌آوری شد این یعنی ۵ برابر بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه‌ریزی‌ شده بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه