گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ مرداد

پس از ماه ها انتظار، اولین نمایشگر هوشمند گوگل در دسترس قرار گرفت. این شرکت در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES تعدادی از این دیوایس‌ها را معرفی کرد. بدون شک این به عنوان راهی برای الصاق آن به آمازون است. گذشته از آن، Echo Show به اندازه‌ی کافی دیوایس نو و جدیدی در دنیای اسپیکرهای هوشمند بود، اما این سخت‌افزار همیشه کمبودی داشته است.
از طرف دیگر، گوگل به شرکای سخت‌افزاری‌اش اجازه داد تا در این زمینه سخت کار کنند. در نمایشگاه CES، این شرکت دیوایس‌هایش از Lenovo ،JBL و LG را عرضه کرد. دیوایس‌های Lenovo بهترین نمونه از این دسته بودند و اولین گروهی بودند که به بازار عرضه شدند، به طوری که نمونه‌ی ۸ اینچی آن ۲۰۰ دلار و نسخه‌ی ۱۰ اینچی آن ۲۵۰ دلار قیمت داشتند. بقیه‌ی دیوایس‌ها هم هنوز وارد بازار نشدند.
گوگل پس از آن در کنفرانس سالانه‌ی I/O  یک قدم فراتر گذاشت، کیت‌های سخت‌افزاری توسعه را در اختیار دیگر شرکت‌ها قرار داد، بنابراین تولیدکنندگان علاقمند می‌توانستند دیوایس‌های خودشان را بسازند.
پس از آنجایی که شما زمان‌هایی را با دیوایس‌های Echo Show یا Spot می‌گذرانید، دیوایس جدید معامله‌ای پرسودتر خواهد بود: اخبار، موسیقی، پادکست‌ها، دستورالعمل‌ها و مانند آن، همه در یک عنصر بصری قرار دارند. البته، این نمایشگر هوشمند یک مزیت بزرگ دارد که آمازون ندارد و آن یوتوب است. دسترسی به این سرویس ویدئویی نکته‌ی مهمی در نبرد بین این دو شرکت بود که از آمازون حذف شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه