پوشیدنی
احمد درخشان۳:۲۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت

ممکن است تا امروز نام نیکلاس آلگرارا شنیده باشید، مخصوصا اگر کاربر گوشی های اپل هستید و اهل جیلبریک کردن دستگاه گوشی خود نیز هستید باید بدانید که اولین هک جیلبرک که به نام JailBreakMe شناخته می شود توسط همین آقای آلگرای ۱۹ ساله نوشته شده است. البته ممکن است او را با نام مستعار Comex نیز بشناسید.
آلگرا دیروز در ویدیویی به اسم "همیشه دلم می خواست که یک وب بروزر روی مچ دستم داشته باشم" که در وبلاگ خودش منتشر کرده بود، تجربه وبگردی با آپل واچ را برای ما به تصویر کشیده است. اما چیزی که مشخص است این است که این تجربه، تجربه خوش آیندی نیست. عدم وجود کیبورد و مانیتور کوچک اپل واچ باعث عدم لذت بخش بودن این تجربه شده است.


این که آلگرا چطور توانسته این کار را انجام بدهد هنوز مشخص نیست. اپل واچ مجهز به بروزر نیست و دلیلی هم ندارد که باشد اما به گفته خود آلگرا با اینکه بروزر اپل واچ غیر فعال است اما هنوز مانند تمامی سیستم عامل های اپل شامل بروزر سافاری است که دسترسی به آن به سختی امکان دارد.
پیش بینی که از تجربه آلگرا می تواند داشت این است که به نظر می رسد این هکر خلاق در فکر جیلبریک کردن اپل واچ است و ممکن است در آینده نزدیک این امر امکان پذیر باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید