گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

به گزارش ریانووستی، اپراتور های بزرگ روسیه در حال فیلترینگ شبکه اجتماعی LinkedIn هستند. حتی ثبت نام و دریافت اکانت کاربری نیز در این سایت ممنوع شده است. بر طبق این گزارش افراد متخلف نیز مشمول مجازات کیفری خواهند شد.
همچنین سخنگوی مجله خبری Rostelecom آندری پولیاکوف افزود: آدرس http://linkedin.com بطور کلی مسدود شده است و به گفته وی دسترسی به پروتکل های دیگر این سایت نیز غیرممکن خواهد بود. طی گزارش ریانووستی، سازمان دیده بان ارتباطات روسیه با نام Roskomnadzor، اخیرا لینکداین را نیز به وبسایت های لیست سیاه خود افزوده و کاربران از این پس در داخل خاک روسیه نمی توانند به این سایت دسترسی پیدا کنند.
یکی از اپراتورهای بزرگ روسیه با نام تجاری Bee Line نیز امروز این شبکه را از دسترس کاربران خود خارج کرده است. آنا آیباشوا دبیر مطبوعاتی این اپراتور، بلاک کردن این سایت را امری کاملا قانونی تلقی کرده است. اپراتور های مگافون و МТС امکان ورود به این شبکه اجتماعی را سلب کرده اند. پیش از این کرملین اعلام کرده بود که در فیلترینگ سایت های اجتمایی توسط اپراتورها دخالت نمی کند.
دلیل این امر، امتناع LinkedIn از انتقال اطلاعات سرور کاربران روسی، به داخل خاک این کشور، علی رغم درخواست مسئولین دولت روسیه عنوان شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه