تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۰ تير

شما می توانید امروز آن را از سایت اپل دانلود کنید.
اگر نمی توانید برای دیدن چگونگی کارکرد Siri در پلتفرم آتی دسکتاپ صبر کنید، بهتر است به وب سایت beta.apple.com سر بزنید. Cupertino به تازگی به عرضه ی Public beta از macOS Sierra پرداخته است، و میتوانید امروز آن را از وب سایت این شرکت دانلود کنید. ما قبلا به OS در ماه جون نگاهی  انداخته بودیم، پس شما احتمالا در مورد آن چه که باید از آن انتظار داشته باشید ایده ای دارید. به غیر از Siri ، آنها همچنین به معرفی یک حالت تصویر در تصویر برای iTunes و Safari پرداخته اند، یک کلیپ بورد جهانی برای macOS و iOS و یک اپلیکیشن پیام رسانی با ویژگی های
غنی و iTunes دوباره طراحی شده عرضه شده اند. اپل از آن زمان تا کنون چندین تغییر را ایجاد کرده است، از جمله تغییر کیبورد Shortcut برای Siri  از Fn-spacebar به نگه داشتن کلید commod-space.
تکنولوژی تیتان به از میان برداشتن مشکلات بلندمدت از نسخه ی قدیمی پرداخته است، اما از آن جایی که این نسخه هنوز به عنوان عرضه ی beta محسوب می شود، شما ممکن است هنوز با تعدادی bug و خطا در طول راه روبرو شوید. فقط فراموش نکنید تا به نصب کردن به روزرسانی ها پس از عرضه شدن آن ها بپردازید و از طریق اپلیکشن همراه بازخورد نرم افزار بتا ، به گزارش دادن مشکلات بپردازید تا به بهبود تجربه ی کاربری خود منجر شوید. در نهایت، اگر به دولوپر بتا WatchOs 3 دسترسی داشته باشید، می توانید قفل کامپیوتر خود را به وسیله ی Apple Watch باز کنید. اگر اولین باری است که به مشاهده ی یک نسخه ی  از پیش عرضه شده ی پلتفرم دستکتاپ مک میپردازید، شاید بخواهید که به نصب کردن آن بر روی مک دوم خود بپردازید ( در صورتی که بیشتر از یک مک در اختیار دارید) و از کامپیوتر خود، محض اطمینان بک آپ بگیرید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویروس جدید: خرید اپلیکیشن اپل توسط کاربران اندروید