موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور

اپل سرانجام آیفون 6اس و 6اس پلاس را در شهر سانفرانسیسکو معرفی کرد و علاقه مندان می توانند از تاریخ 25 سپتامبر به بعد برای تهیه آن اقدام کنند.
همانند نسخه کوچتر، آیفون 6اس نیز مدلی آپدیت و نه طراحی مجدد شده به حساب می آید. در طراحی بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم سری 7000 که در اپل واچ نیز استفاده شده بود، بهره گرفته شده است و به همین دلیل استحکام به مراتب بیشتری در برابر خمش و ضربات دارد.
تفاوت های اصلی بین نسخه 6S و پلاس شامل صفحه نمایش، عمر باتری و لرزشگیر دوربین می شود.
آیفون 6S Plus از نمایشگر 5.5 اینچی رتینا با وضوح 1920 در 1080 پیکسل بهره می برد که تراکم پیکسلی 401 ppi را ارائه می کند. به غیر از صفحه نمایش، در سایر مشخصات فنی تقریباً با نسخه 6اس یکسان می باشد. پردازنده A9 با 80 درصد سرعت بیشتر نسبت به A8 و افزایش 90 درصد عملکرد پردازنده گرافیکی در هر دو آیفون بکار گرفته شده اند. همچنین پردازنده تشخیص حرکت کمکی M9 برای ردیابی فعالیت های ورزشی نیز در آیفون های جدید وجود دارد.
وای فای سریعتر شده و از 23 باند LTE مختلف نیز پشتیبانی می گردد، بنابراین در هر جای دنیا که باشید نگرانی از بابت عدم پوشش شبکه نخواهید داشت.
اما در آیفون های جدید اپل فناوری 3D Touch یکی از موارد برجسته ای می باشد که اضافه شده است. این لایه حساس به فشار بر روی نمایشگر قرار گرفته و به شما اجازه می دهد انجام برخی کارها را راحت تر کنید. برای مثال با لمس بر روی آیکون برنامه دوربین، شما می توانید بصورت مستقیم وارد حالت فیلمبرداری یا فیلمبرداری صحنه آهسته شوید. یکی دیگر از قابلیت های 3D Touch این است که اجازه می دهد با وارد آوردن فشار بیشتر در اطراف صفحه نمایش و کشیدن انگشت به سمت راست، multitasker را فعال کنید.


مانند سری قبل، این بار نیز مشخصات دوربین در نسخه پلاس ایفون، اندکی بهتر است. در ایفون های 6 و 6 پلاس از یک دوربین 8 مگاپیکسلی iSight استفاده شده بود که در نسخه پلاس، لرزشگیر اپتیکال نیز حضور داشت. در آیفون6S  و6S  پلاس نیز از یک دوربین 12 مگاپیکسلی iSight با توانایی فیلمبرداری 4K استفاه شده، اما در نسخه پلاس باز هم شاهد لرزشگیر اپتیکال هستیم.
در جریان معرفی آیفون های جدید، Phil Schiller تصاویری بدون روتوش در روز و شرایط نوری ضعیف را در معرض نمایش گذاشت که فوق العاده بودند.
به علاوه، دوربین جلویی FaceTime اپل نیز در 6 اس پلاس از 1.2 مگاپیکسل به 5 مگاپیکسل افزایش پیدا کرده است. همچنین یک قابلیت نرم افزاری جالب نیز مهیا شده که دره نگام ثبت عکس های سلفی با نمایش یک عکس کاملاً سفید باعث می شود تا کمی نورپردازی تصویر بهتر شود.
اپل همچنین سرعت سنسور تشخیص اثرانگشت TouchID را افزایش داده که به ادعای این شرکت دو برابر سرعت بیشتری نسبت به نسل اول آن دارد.
آیفون 6S Plus در چهار رنگ طلایی، نقره ای، خاکستری و رز گلد عرضه می شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیو Unboxing آیفون ۶اس جدیدترین گوشی کمپانی اپل