موبایل و تبلت
مریم طاهری۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ فروردين

اپلیکیشن Workflow امکان برقراری ارتباط با نرم‌ افزارها و سرویس‌ های دیگر را فراهم کرده است تا میان‌ بری جذاب برای دسترسی و اجرای سریع فرایندها در اختیار داشته باشید. به ‌عنوان مثال می‌توانید از این نرم ‌افزار برای زمان‌بندی و ارسال به‌ موقع پیامک برای دیگران استفاده کنید تا به آن‌ها اطلاع دهید دیرتر از زمان مشخص به جلسه کاری خود می‌رسید. پیدا کردن فروشگاه در نزدیکی موقعیت مکانی شما، یافتن فایل‌ های PDF از صفحات وب و حتی ضبط یادداشت‌ های صوتی از دیگر قابلیت‌ های کاربردی این نرم‌افزار هستند.
هنوز جزئیات این قرارداد منتشر نشده، اما نکته جالب توجه این است که اپل نه تنها به حیات این سرویس پایان نداده، بلکه تیم کاری ورک فلو را به چارت سازمانی خود اضافه کرده و این ابزار کاربردی را به ‌طور رایگان پیش روی کاربران خود قرار داده است. شرکت اپل ضمن تأیید کلیات این قرارداد، در بیانیه‌ای این ‌چنین به خرید Workflow واکنش نشان داده است:
نرم‌افزار Workflow در سال ۲۰۱۵ و در رویداد Apple Design Award ، با توجه به قابلیت‌ های کاربردی که پیش روی کاربران  iOS قرار می‌دهد عنوان اپلیکیشن برتر را به خود اختصاص داد. به طور ویژه می‌توان به تعامل مخصوص این اپلیکیشن با VoiceOver اشاره کرد. تعاملی که خروجی آن عرضه رابط کاربری ویژه حتی برای استفاده افراد نابینا و کم‌ بینا بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه