گوناگون
الناز فرجی۹:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۰ تير

اپل از کمپانی هایی است که اخیرا به دنبال تیر اندازی کلیسای چارلستون، فاصله اش را با سمبل جنگ داخلی حفظ کرده است. بعد از اینکه تیم کوک،حمایت اش را از ریشه کن کردن نژاد پرستی و سمبل های آن اعلام کرد، اپل آن دسته از بازی های بازار اپلیکیشن را که نشان دهنده ی پرچم کنفدرات هستند را پاک میکند.
این کمپانی اخیرا فاصله اش را با پرچم کنفدرات در میان یک مذاکره در مورد استفاده اش در واقعه ی تیر اندازی کلیسای چارلستون که 9 سیاه پوست در آن کشته شدند، ایجاد کرد.


فروشنده ها ، فروش پرچم ها و اجناس مربوط به سمبل جنگ داخلی را بعد از یک اعتراض عمومی توقیف کردند.
تیر انداز این واقعه ، دیلان روف 21 ساله برای عکاسان با پرچم تجزیه طلب ها ، پیشقدم برای تیر اندازی، ژست گرفته بود. در روز دوشنبه والمارت تصدیق کرد که تمام اجناسی را که با تم کنفدرات هستند را از قفسه ها و وبسایت خواهد برداشت. سایت فروشنده ی اینترنتی ؛eBay هم گفت که دیگر پرچم این شورش را در وبسایت نخواهد فروخت. آمازون هم به سرعت این روند را در پیش گرفت. با وجود اینکه در 24 ساعت گذشته خرید پرچم 3.600 درصد بالا رفت.
اپل در بیانیه ای گفت که اپلیکیشن هایی را که در آنها از این پرچم به صورت توهین آمیز و یا خبیثانه ای استفاده شده را پاک خواهد کرد چون برخلاف خط مشی کمپانی است.


دیگر برنامه هایی که این پرچم را برای مفاهیم تاریخی و آموزشی استفاده میکنند پاک نخواهند شد. کمپانی گفته است که در حال کار کردن با طراحان است تا بعد از اعمال تغییر ها ، بازی های پاک شده را به بازار برگردانند.


در روز یکشنبه تیم کوک رئیس اپل با توئیتر به واقعه ی تیر اندازی چارلستون اینگونه پاسخ داد : یاد خانواده ای قربانی ها در کارولینای جنوبی با من خواهد بود." او اضافه کرد: بیایید با از بین بردن نژاد پرستی و حذف سمبل های آن ، یاد آنها را گرامی بداریم."


برچسب هاAppsFlagApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مصرف ترافیک در iOS؛ مقصر Wi-Fi Assist نیست، تنظیمات خود را چک کنید