پوشیدنی
نرگس درمیانی۱۶:۵ - ۱۳۹۴ جمعه ۸ خرداد

اپل کمپانی واقعی Metaio را خریده است.
شرکت اپل طی بیانیه ای نسبتاً مبهم اعلام کرد: اپل کمپانی های تکنولوژی های کوچکتر را می خرد اما در این رابطه و در مورد هدف و برنامه های خود به طورکلی بحثی نخواهیم کرد.
مدارک گواه بر این ادعا، از Common Register Portal در آلمان به دست آمدند که نشان دهنده ی واگذاری سهام Metaio به اپل است.
این کمپانی با کمک iphone، تعدادی جعبه ابزار SDKsand تولید کرده که در تولید برنامه های کاربردی کارایی دارد و همچنین یک بازی به سبک Holodeck.


شرکت هایی مانند مایکروسافت و فیس بوک اهداف آینده آن ها هستند. به نظر می رسد که Metaio به خوبی از عهده ی تثبیت تلاش-های اپل در این ناحیه، برآمده است. در اوایل سال جاری، اپل یک هدست VR را که با iphone کار می کند، به ثبت رساند.
علاوه بر این، Mark Gurman از 9T05Mac گزارش کرد که اپل در حال کار کردن روی ویژگی واقعی تقویت شده¬ای برای Maps app است که به شما اجازه می دهد تا با قرار دادن تلفن خود در یک نقطه و در جهت خاصی، تجارت های موجود در آن حوالی را نشان دهد.
نشانه های دیگری نیز حاکی از در جریان بودن اتفاقاتی، وجود دارد. از جمله اینکه اکانت توییتر Metaio حذف شده و کمپانی با توجه به پیام های دریافتی از طریق وب سایت، فروش محصولات خود را متوقف کرده است.
همچنین  امسال حضور Metaio در کنفرانس AB سان فرانسیسکو، کنسل شد.
Metaio محصول لمسی حرارتی نیز دارد که افراد را قادر می سازد تا با کاربرد تکنولوژی پوشاک، سطح بدن خود را به رابطی کاربردی تبدیل کند.
در هنگام فروش نباید از نام Metaio به عنوان یک شگفتی ساز یاد کرد چرا که اپل مالک کمپانی Metaio شده است.

برچسب هاiPhoneAppleMetaio
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا میدانید هزینه واقعی ساخت آیفون چقدر است؟