موبایل و تبلت
احمد درخشان۰:۱۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت

اپل برای اولین بار توانسته سهم بیشتری از بازار چین را نسبت به رقبا کسب کند. بازار تلفن همراه چین که یکی از بزرگترین بازار های دنیا در زمینه تلفن همراه است تا به امروز در تسخیر شرکت های چینی بوده است و موانع قانونی و اجتماعی اجازه کسب سهم گسترده از این بازار را به رقبای بین المللی نمی داد. اما ۳ ماهه نخست سال ۲۰۱۵ شرکت اپل توانسته با پشت سر گذاشتن بزرگترین شرکت گوشی ساز چینی، Xiaomi، با کسب ۱۴.۷ درصد از فروش گوشی همراه در بازار گوشی همراه چین شرکت  Xiaomi را با اختلاف ۱ درصد پشت سر گذاشته و در صدر برند های پرطرفدار گوشی در بازار گوشی چین قرار گیرد.


بازار گوشی همراه در چین قطعا داغ ترین بازار گوشی همراه دنیاست. نزدیک به ۵۰ درصد از فروش این بازار مربوط به برند هایی همچون اپل، ژاومی، هواوی، سامسونگ و لنوو می باشد که ۴ تا از این شرکت ها در مقاطع مختلف زمانی موفق به کسب بیشترین سهم از این بازار شده اند.
با این حال آمار فروش گوشی همراه در چین نشان می دهد که میزان فروش در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۵ نسبت به رشد بالای ۲۰ درصدی در مقاطع زمانی قبلی کاهش چشم گیری داشته است که می تواند به این معنا باشد که این بازار در حال اشباع شدن است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیو Unboxing آیفون ۶اس جدیدترین گوشی کمپانی اپل