تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲ فروردين

اپل در سال 2014، در سکوتی خبری، شرکت LuxVue را که در کار فناوری صفحه‌نمایش کم‌مصرف MicroLED است خریداری کرد. گزارشی از Bloomberg نشان می‌دهد این شرکت توسعه‌ی خود را ادامه داده و اینکه اپل در حال سرمایه‌گذاری چشمگیری در این فناوری جدید است که توجه خود را معطوف به دستگاه‌هایی مانند iPhone یا Apple Watch در سال‌های آینده کرده است.
همانند OLED که در Apple Watch و iPhone X استفاده می‌شود، فناوری MicroLED نیاز به نور پس زمینه ندارد، بنابراین می‌تواند کنتراست بهتری را با مصرف انرژی کمتری فراهم کند. اما با توجه به مشکلات پیش آمده تاکنون نتوانسته به صورت انبوه وارد بازار شود. سامسونگ برنامه دارد تا تلویزیون ماژولار The Wall خود را که با MicroLED ساخته است در ماه آگوست عرضه کند.
شایعات نشان می‌دهد که اپل اولین نمونه‌ی Apple Watch MicroLED خود را در سال گذشته ساخته است، و این دستگاه قبلا به عنوان هدف اولیه‌ی این شرکت گزارش شده است. پروژه‌ی "T159" که مهندسین در حال طراحی و تولید آن هستند، در داخل کارخانه‌ی تولیدی بزرگی در سانتا کلارا در حال انجام است، چراکه آن در حال کار به شیوه‌ای است تا جایگزین فناوری طراحی شده توسط Samsung و LG شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه