موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۰ اسفند

به گزارش Bloomberg، اپل قصد دارد نسخه‌ای ارزان‌تر، سریع‌تر، و بزرگ‌تر از iPhone X را بسازد. اگر چه گزارش Bloomberg بیشتر متمرکز بر چیزی بود که آن را "آیفون غول پیکر گران‌قیمت" می‌نامد، شامل جزئیات چندی در ارتباط با مدل‌های iPhone X و iPhone 8 هم بود.
نسخه‌ی بزرگ‌تر ظاهرا نمایشگری 2688*1242 را پشتیبانی می‌کند. برنامه‌های لو رفته نشان می‌دهند که هدف از مجموعه‌های شیشه‌ی جلویی و نمایشگر تلفن جدید چه چیزی است، این شاید به فرو رفتگی تقریبا هم‌اندازه با iPhone X که در قسمت وسط بالای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر قرار گرفته است اشاره دارد.
همانند نسخه‌های Plus از iPhone 6 ،7 و 8 این تلفن احتمالا حالت‌های تقسیم روی صفحه‌نمایش را برای برنامه‌هایی خاص خواهد داشت. از طرفی نسخه‌ی جدید ممکن است اثر منفی بر روی فروش iPad داشته باشد چرا که به خاطر اندازه‌ی بزرگ می‌تواند به عنوان "فبلت" هم استفاد شود و دارای ویژگی‌هایی بین تلفن و تبلت است.
قابیلت دو سیمکارت در مدل جدید در واقع کمکی به کاربران برای استفاده‌ی راحت‌تر در سفرهای مکرر به خارج از کشور است. بر اساس این گزارش، اپل قصد استفاده از پردازنده‌های A12 را در تلفن‌های در اندازه‌ی Plus و مدل جدید iPhone X که D32 نامیده می‌شود را دارد، این پردازنده‌ها هر دو مدل را قادر می‌سازند که از iPhone X کنونی بهتر کار کنند. اپل گزینه‌ی رنگ طلایی را هم برای هر دو گوشی در نظر گرفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه