حقوق تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۲ مهر

روز جمعه اپل دادگاه تجدید نظر فدرال را متقاعد ساخت و از دادن غرامت ۲۳۴ میلیون دلاری رها شد. اپل متهم به نقض مجوزی مربوط به فناوری پردازش کامپیوتری مربوط به دانشگاه ویسکانسین مَدیسن بود.
دادگاه تجدید نظر فدرال ایالات متحده‌ی آمریکا اعلام کرد قضات نتوانستند بر اساس شواهد ارائه شده در مرحله‌ی حصول اطمینان در دادگاه سال ۲۰۱۵، هیچ تخلفی از جانب اپل پیدا کنند.
بنیاد تحقیقات فارغ التحصیلان ویسکانسین، یا WARF، در سال ۲۰۱۴ اپل را متهم کرد پردازنده‌های موجود در iPhone 5s ،6 و 6Plus، پتنت ۱۹۹۸ را نقض کرده‌اند. پتنت ۱۹۹۸ ابزاری برای بهبود عملکرد از طریق پیش‌بینی دستورالعمل‌های داده شده توسط کاربران است. وکلای اپل و WARF هیچ پاسخی به درخواست این اظهار نظر ندادند.
حدود ۲۱۳ میلیون دلار از این حکم مبتنی بر یافته‌هایی بود که در آن اپل به طور غیر مستقیم مسئول محصولات تولید شده‌ی سامسونگ با نشان اپل است.
در ماه جولای ۲۰۱۷، قاضی منطقه‌ای ایالات متحده‌ی آمریکا در مَدیسن، با توجه به نقض مداوم پتنت‌های WARF از طرف اپل، به شرکت دستور داده بود ۲۷۲ میلیون دلار دیگر برای خسارت‌ها و حق امتیازها، و در کل ۵۰۶.۱ میلیون دلار بپردازد.  WARF در سال ۲۰۰۸، اینتل را به خاطر پتنت مشابهی متهم کرد که سال بعد از آن حل و فصل شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه