پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

ساعت جدید خود را به همراه این بندهای تکی و دوتایی زیبا، جذاب تر کنید.
اپل واچ سری 2 در حال دریافت چندین به روزرسانی جدید است، که بسیاری از آن ها به افزایش زیبایی آن منجر میشوند. به عنوان مثال، مدل بند ساعت قبلی هرمس برای سری 2 نیز بازگشته است که دارای رنگ ها و بندهای جدیدی می باشد.
شما می توانید در صورتی که مایل هستید برای دنبال کردن مد روز هزینه ی اضافی پرداخت کنید، می توانید از بین طراحی بندهای تکی و دووتایی دست به انتخاب بزنید.
این موارد، ویژگی های اضافه شده به خط تولید قبلی بندهای هرمس هستند، همانطور که شما می توانستید پیش از این نیز آن را برای مدل اولیه ی اپل واچ خریداری کنید. بنددوتایی از قیمت تک فروشی 1250 دلار برخوردار است و قیمت بند تکی آن 1110 دلار تا 1150 دلار با توجه به طول آن، می باشد. مدل دور مچ آن، به عنوان گران قیمت ترین نسخه محسوب می شود، که با قیمت 1500 دلار موجود می باشد.
گزینه های Bleu Paon و Bleu Saphir، بسیار شیک هستند، و به ارائه ی مجموعه ای از رنگ ها برای بندهایی میپردازند که پیش از این بسیار تجملاتی اما تا اندازه ای خسته کننده بودند. اگر به دنبال چیزی هستید که به ساعت شما جلوه ی بیشتری ببخشد، این بندها می توانند به عنوان یک گزینه ی سفارشی برای شما باشند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید