موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۴ فروردين

اپل همچنان قصد دارد مشابه روند هر ساله خود، امسال هم آیفون های جدید را در پاییز عرضه کند. این موضوع در حالی است که شیوع جهانی ویروس کرونا موجب شده تولید کارخانه ها در سراسر دنیا کاهش یابد و حتی اپل مجبور به تعطیلی تمامی فروشگاه های فیزیکی خود در سراسر دنیا شود.
به گفته منابع آگاه آیفون بعدی که احتمالاً از شبکه های 5G پشتیبانی خواهد کرد و آیفون 12 نام خواهد گرفت با وجود عرضه در پاییز اما با تولید انبوه دیر هنگام روبرو خواهد شد. به گزارش بلومبرگ تولید انبوه گوشی های جدید آیفون احتمالاً تا تابستان آغاز نخواهد شد.
این موضوع در بخش هایی با گزارش ارائه شده قبلی تفاوت دارد. پیش از این گفته شده بود که اپل قصد دارد عرضه آیفون های جدید را به دلیل محدودیت های مرتبط با زنجیره تامین «چند ماه» عقب اندازد. علاوه بر این در گزارش قبلی یکی از دلایل عقب انداختن عرضه، تا حدی کند بودن احتمال فروش عنوان شده بود. با این حال اشاره شده بود که شاید در نهایت برنامه ریزی اپل، پیش از عرضه تغییر کند. اخیراً گزارش دیگری از رویترز نیز خبر از تعویق افزایش تولید گوشی های 5G اپل داده و البته از احتمال عرضه این گوشی ها در پاییز گفته بود.
گزارش اخیر بلومبرگ بر کمپانی چینی فاکسکان متمرکز است که مهمترین شریک اپل در تولید به شمار می رود. با این حال گفته شده که تولید آیفون ها به دیگر شرکای زنجیره تامین اپل نیز بستگی دارد و به این ترتیب ممکن است به دلایل دیگری، عرضه با تعویق مواجه شود.
همچنین صحبت هایی از گوشی دیگر اپل شده است؛ آیفون SE 2 یا آیفون 9 که قرار بود در ماه مارس (اسفند 98 تا فروردین 99) معرفی شود. گزارش ها در مورد این گوشی ضد و نقیض است و برخی می گویند که این گوشی ارزان قیمت تر در همین زمان معرفی می شود و برخی دیگر از به تاخیر افتادن آن می گویند. در هر حال از یاد نبریم که امروز آخرین روز ماه مارس است و فرصت چندانی در این ماه باقی نمانده است.
بر اساس گمانه زنی ها آیفون 12 شامل 4 مدل خواهد بود که از نمایشگر های اولد و پشتیبانی از 5G بهره می برند. ابعاد نمایشگرها هم احتمالاً شامل یک مدل 5.4 اینچی، دو مدل 6.1 اینچی و یک مدل 6.7 اینچی خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه