تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

اپلیکیشن های دارای مشکل قرار است که از میان برداشته شوند.
اپل قول داده است تا هر برنامه ای که دیگر کار نمی کند، یا از دستورالعمل های مورد بازبینی شده پیروی نمی کند و یا تنها از تاریخ گذشته است را از App Store بردارد. از تاریخ 7 سپتامبر، اپل به بازبینی و حذف اپلیکیشن هایی می پردازد که در زمان راه اندازی و باز شدن با مشکل روبرو می شوند و این شرکت با دولوپرهایی تماس می گیرد که  اپلیکیشن های آن ها از دستورالعمل های جدید پیروی نمی کند. دولوپرها سپس 30 روز زمان دارند تا به ارائه ی یک به روزرسانی بپردازند ، در غیر این صورت، برنامه های آن ها برای همیشه حذف خواهد شد.
حتی اگر این اپلیکیشن ها حذف شوند، همچنان برای کسانی که پیش از این آن ها را دانلود کرده بودند (که شامل خرید in-app نیز می گردد) کار می کند. به علاوه، دولوپرهای جدید قادر نخواهند بود تا اسامی اپلیکیشن های حذف شده را استفاده کنند، زیرا آن ها به حساب دولوپرهای اصلی وابسته باقی می مانند.
اپل همچنین در نظر دارد تا با نام های طولانی و هرزنامه ای در App Store برخورد کند، همچنین TechCrunch گزارش این مورد را نیز داده است. پس از تاریخ 7 سپتامبر، تمام اپلیکیشن ها و نام های به روزشه باید از حداکثر طول 50 حرف برخوردار باشند.این مسئله سبب خلاص شدن از دست اپلیکیشن هایی خواهد شد که سعی در دریافت روابط اضافی از طریق جستجو کردن به همراه نام هایی دارند که همانند فهرستی از Tumblr tags خوانده می شوند.
هدف این حرکات، پاکسازی نتایج حاصل از جستجوهای انجام شده در App Store است، که به میزبانی بیش از 2 میلیون بازی، ابزار و هدردهندگان وقت می پردازد. 7 سپتامبر همچنین روز برگزاری رویداد بزرگ آیفون برای اپل است، که ما انتظار داریم که در آن، آیفون به اصطلاح 7 یا 7 Plus را ببینیم.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بررسی اولیه‌ی جدیدترین اعضای خانواده‌ی اپل؛ iPhone 7 و iPhone 7 Plus