تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ خرداد

اپل، شرکت تابعه خود را به نام Apple Energy LLC، بازگشایی کرد. قرار است او انرژی حاصل از نیروگاه های خورشیدی خود را در در کوپرتینو و نوادا بفروش برساند.

انرژی خورشیدی

شرکت طی درخواستی از  کمیسیون فدرال نظارت بر انرژی در ایالات متحده آمریکا اجازه فروش برق در سرتاسر ایالات متحده را خواستار شده است. گفته می شود این کمپانی نمی تواند بر روی قیمت توزیع برق تاثیر گذار باشد اما قادر است برق را به قیمت بازار به مشتریان خود عرضه کند.
طبق برنامه اپل قرار است در این نیروگاه به میزان  521 مگاوات برق تولید کند و این میزان انرژی برای تامین برق یک شهر کوچک کافی خواهد بود. در حال حاضر این شرکت93٪ از انرژی مورد نیاز تولیدات خود را در سراسر جهان تامین می کند.

ارتقای ظرفیت

اپل قصد دارد، شبکه نیروگاه های خورشیدی خود را افزایش می دهد. البته گفته می شود ممکن است این کمپانی اقداماتی برای ایجاد ایستگاه های گاز در جهت گسترش استفاده از خودروی برقی، نیز انجام دهد.


اما، به احتمال زیاد، این شرکت، انرژی تولیدی را به مناطق مسکونی و صاحبان کسب و کار که در نزدیکی نیروگاه کوپرتینو و نوادا قرار دارند، خواهد فروخت، این درحالی است که اکثر شرکت ها برق مازاد خود را به شرکت های تولید انرژی دیگر عرضه می کنند.

برچسب هاEnergyApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل نیاز دارد تا به تولید یک اپلیکیشن مستقل برای Homekit بپردازد