کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۲ آبان

تیم کوک، مدیرعامل اپل در رویداد "More in the Making" در نیویورک سیتی گفت، اپل به نقطه‌ی عطف دیگری دست یافت: ۱۰۰ میلیون کاربر Mac فعال. وی اضافه کرد ۵۱ درصد از خریداران Mac، دارای Mac جدید هستند و اشاره کرد این عدد در چین ۷۶ درصد است، رشدی برجسته در پرجمعیت‌ترین کشور جهان.
جدیدترین تعداد فروش جهانی PC – برای سه ماهه‌ی سوم ۲۰۱۸ – نشان داد بر اساس Gartner، اپل در رده‌ی چهارم و بر طبق IDC در رده‌ی پنجم قرار دارد. در ایالات متحده‌ی آمریکا، اپل در رده‌ی چهارم ایستاده است. اما این فروش سه ماهه‌ی شرکت است. اپل در این رویداد درباره‌ی کاربران فعال Mac صحبت کرد، چیزی که اغلب در مورد آن حرفی نمی‌زند. این رقم را می توان با حدود ۱.۵ میلیارد کامپیوترهای شخصی ویندوز مقایسه کرد.
کوک همچنین اعلام کرد که کاربران Mac عاشق دستگاه‌هایشان هستند. کوک گفت "در تمامی نظرسنجی‌ها، Mac بیشترین رضایت را در بین مشتریان دارد."
اپل اعلام کرد در ژانویه‌ی ۲۰۱۶، در مجموع ۱ میلیارد دستگاه فعال داشته است. بنابراین عدد صد میلیون رقمی قابل توجه است.
ماه گذشته، در رویداد Gather Round، کوک اعلام کرد این شرکت نزدیک است از ۲ میلیارد دستگاه iOS بگذرد. وی گفته بود "نزدیک است ما دو میلیاردمین دستگاه مبتنی بر iOS خود را بفروشیم." در این ماه، اپل از جدیدترین سیستم‌عامل دسکتاپ خود با عنوان macOS Mojave رونمایی کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه