گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۳ آذر

این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد، اپل تقاضای تجدید نظر در مورد تصمیم دادگاه مبنی بر ممنوعیت فروش آیفون در چین را ارائه داده، و اینکه تمامی مدل‌های آن در سومین بازار بزرگ محصولات آن باقی می‌مانند.
این غول آمریکایی درگیر نزاع حقوقی در بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند جهان است. روز دوشنبه، کوالکام اعلام کرد دادگاهی در استان فوجی پیش شرطی مبنی بر عدم واردات و فروش مدل‌های قدیمی آیفون به چین را صادر کرده است و دلیل آن را نقض دو پتنت متعلق به کوالکام عنوان کرد.
بر اساس اظهارات کوالکام، پتنت‌های مورد بحث در ارتباط با قابلیت‌هایی هستند که مشتریان را قادر به ویرایش عکس و مدیریت اپ‌ها بر روی نمایشگرهای لمسی گوشی هوشمند می‌کنند.
معاون اجرایی و مشاور عمومی کوالکام در بیانیه‌ای گفت: اپل به سود بردن از مالیکت‌های معنوی متعلق به ما ادامه می‌دهد، در حالیکه از غرامت دادن سر باز می‌زند. دستورات جدید دادگاه تایید بیشتری بر دوام و استحکام پورتفولیوی ثبت اختراع گسترده‌ی کوالکام است.
اپل هم در بیانیه‌ای، تلاش کوالکام برای ممنوع کردن محصولات آن را حرکت ناشیانه‌ی دیگری از جانب شرکتی نامید که فعالیت‌های غیر قانونی‌اش توسط رگولاتورها در سراسر جهان در حال بررسی هستند.
در حال حاضر مشخص نیست که دستور دادگاه چه تاثیرات نهایی بر فروش‌های اپل در چین خواهد داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه