تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

این محصول چیزی بیشتر از یک قلم دیجیتالی است.
یک قلم حساس و با کیفیت بالا که برای تبلت ها بسیار عالی است، اما آیا چنین محصولی می تواند واقعا به برآورده کردن نیازهای کاربران دسکتاپ بپردازد؟ به نظر می رسد که این سوالی است که اپل در آخرین اختراع خود آن را به وجود آورده است. آخرین اختراع تکنولوژیکی این شرکت باعث شده است تا رویاهای بسیاری در زمینه ی تولید قلمی که می تواند به عنوان یک وسیله ی نقاشی، یک ماوس و حتی یک دستگاه بازی باشد، به حقیقت بپیوندند.
با بیشتر از 17 اختراع ثبت شده، اپل اظهار کرده است که این قلم دارای حساسیت نسبت به فشار، و حسگرهای شش و نه محوری است و در واقع به توصیف یک دستگاه جانبی پرداخته است که می تواند برای هر تعداد دستگاهی استفاده شود و می تواند در یک صفحه ی لمسی، به عنوان مثال، استفاده شود، این قلم ممکن است بتواند به عنوان یک قلم معمولی نیز استفاده شود. با برداشتن از روی سطح، این محصول می تواند به منظور انجام حرکات و یا حرکت دادن ماوس استفاده شود. زمانی که این قلم بر روی نوک خود قرار می گیرد، می توانید از آن به عنوان دسته ی بازی استفاده کنید و یا آن را به سمت چپ و راست حرکت دهید تا شماره گیری کنید و یا یک شی ء را در نزدیکی صفحه ی کامپیوتر حرکت دهید.
قطعا این محصول به عنوان یک قلم بسیار پیشرفته در مقایسه با قلم سایر تبلت هایی که دیده ایم،  به نظر می رسد، حتی در مقایسه با قلم خود اپل نیز اینطور به نظر می رسد، اما تمام اختراعات به بازار راه پیدا نمی کنند. این هنر همچنان نشان دهنده ی این است که این دستگاه آینده می تواند در دستگاه هایی مانند مک استفاده شوند، پس حداقل می دانیم که اپل در حال فکر کردن در مورد دستگاه های ورودی جدید برای خط تولید دستکتاپ خود می باشد. می توانید این اختراع جدید را در لینک زیر مشاهده کنید.

برچسب هاApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید