گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۲ تير

نوکیا اعلام کرد اپل به منظور ارتقای کارآیی و بهره وری خود محصولات خط جدید دیتاسنتر این سازنده تجهیزات فنلاندی را در دانمارک مستفر می‌کند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اپل با راه اندازی سیستم عامل شبکه جدید و مدرن (NOS) و ابزار هشدار، اتوماسیون مبتنی بر هدف و برنامه، محصولات مرکز داده را بازتعریف کرده است.
این امر به سازندگان Cloud و دیتاسنتر این امکان را می دهد تا باتوجه به رشد نمایی ترافیکی و تغییر مداوم ناشی از تغییر فناوری مانند 5G و صنعت 4.0، در مقیاس و سازگار با این برنامه ها باشند.
روتر لینوکس نوکیا و پلتفرم سرویس فابریک نوکیا توسط کمپانی های جهانی بسیار بزرگ همچون اپل توسعه یافته است.
ادام بشتل، فادم مقام و مدیر شبکه اپل در اطلاعیه ای در این باره گفت: ما به طور مرتب تجهیزات دیتاسنتر خود را با فناوری های روز ارتقا می دهیم تا کارآیی خود را افزایش داده و مصرف انرژی را کاهش دهیم. استفاده از سیستم جدید نوکیا، توانمندی های شبکه ای و روتینگ ما را افزایش می دهد.
مواجهه با رشد زیاد درخواست ها برای اپلیکیشن های مبتنی بر Cloud و استفاده از فناوری های جدیدی مانند هوش مصنوعی، آموزش ماشینی و واقعیت افزوده موجب شده تا سازندگان بزرگ و رو به رشد جامعه رایانش ابری به سطح جدیدی از شخصی سازی و انعطاف از سوی اجزای شبکه برای اجرا و مانیتورینگ مراکز داده پراکنده نیاز داشته باشند.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه