گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۵ آذر

به گزارش دیجیاتو، بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، مدل‌های پایه مک بوک پرو ۱۳ اینچی اپل، به طور اتفاقی خاموش می‌شوند. پس از کیبوردهای مشکل‌دار، این بار به نظر می‌رسد که اپل با مشکلی دیگری در سری مک بوک پرو خود رو به رو شده. با این حال این کمپانی راه حلی برای برطرف کردن این مشکل ارائه داده است.
مشکل خاموش شدن‌های اتفاقی، تنها در مدل مک بوک پرو ۱۳ اینچی با تاچ بار و دو درگاه تاندربولت اتفاق می‌افتد. این مدل ارزان‌ترین مدل مک بوک پرو هم به شمار می‌رود و با توجه به قیمت پایین‌تر آن، به نظر می‌رسد افراد زیادی را به دردسر بیاندازد. با این حال گزارش‌هایی وجود دارد که این اتفاق را تایید می‌کنند.
بر اساس وب سایت پشتیابنی اپل، این کمپانی می‌گوید که بعضی از مک بوک‌ها با این که ازشارژ کافی برخوردار هستند، به طور اتفاقی خاموش می‌شوند. بسیاری از کاربران سعی کرده‌اند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند اما توفیقی نداشته‌اند. با این حال اپل راه حل خود را برای برطرف کردن این مشکل ارائه داده است.
ای کمپانی به کاربرانی که این مشکل را دارند توصیه می‌کند تا مک بوک خود را استفاده کرده تا باتری آن به زیر ۹۰ درصد برسد. سپس باید شارژر را به آن متصل کرده و از تمامی برنامه‌ها خارج شوند. سپس با بستن درب لپ تاپ، به آن اجازه دهند بدون توقف برای ۸ ساعت شارژ شود. با توجه به طولانی بودن فرآیند شارژ، پیشنهاد می‌شود که کاربران شبانه اقدام به این کار کنند.
با این حال پس از این اپل به تمامی کاربران مک بوک پرو ۱۳ اینچی توصیه می‌کند تا پس از انجام این کار، در صورتی که تاکنون macOS خود را بروزرسانی نکرده‌اند، در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به آپدیت سیستم‌عامل لپ تاپ خود کنند. این توصیه اپل باعث می‌شود تا فرض کنیم بخشی از این مکشل می‌تواند نرم‌افزاری باشد.
در صورتی که همچنان این مشکل بر قوت خود باقی مانده بود، اپل می‌گوید به نزدیک‌ترین اپل استور مراجع کتید تا به صورت دقیق‌تر به بررسی این مشکل پرداخته و مک بوک ۱۳ اینچی در صورت نیاز، تعمیر شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه