گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ آبان

به گزارش بلومبرگ، اپل قصد دارد در رویداد صبح سه‌شنبه، به‌روزرسانی iPad Pro با درگاه‌های USB-C، لپ تاپ ۱۳ اینچی به عنوان جایگزین MacBook Air، و به‌روزرسانی طولانی مدت Mac Mini را اعلام کند.
Gurman از بلومبرگ شایعات درباره‌ی iPad Pro را تایید کرد و اینکه احتمالا هر دو اندازه‌ی متفاوت این دستگاه طراحی مجدد، صفحه‌نمایش لبه‌تالبه، Face ID، و درگاه USB-C را خواهند داشت.
استفاده از این ویژگی‌های جدید معامله‌ای بزرگ برای اپل است، این اولین‌بار خواهد بود که نشان می‌دهد اپل درگاه Lighting منحصر به‌فردش را به خاطر استفاده‌ی روزافزون جهانی از استاندارد USB-C از رده خارج می‌کند. بر طبق این گزارش، iPadهای جدید دکمه‌ی Home را نخواهند داشت، و تراشه‌ی گرافیکی ساخته شده توسط اپل در آن‌ها قرار می‌گیرد، چیزی که بیش از این هرگز در iPad نبوده است.
شاید مهیج‌ترین خبر این گزارش MacBook Air جدید با نمایشگری با وضوح بالا به‌روزرسانی شود. هر چند هنوز دقیقا معلوم نیست جانشین جدید چگونه است، اما مشخص است که برخی انواع به‌روزرسانی‌های پیشرفته‌ی مورد نیاز در راهند.
طرفداران Mac Mini هم مزد انتظار طولانی مدت خود را می‌گیرند. بلومبرگ می‌گوید به‌روزرسانی این PC فراموش شده شامل پردازنده‌های جدید و برخی قابلیت‌ها برای کاربران حرفه‌ای است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه