گوناگون
مصطفی طبری۱۹:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۸ خرداد

اگرچه این دو کمپانی به نوعی دشمن یکدیگر محسوب می شوند، اما به نظر می رسد همکاری های مخفیانه ای به منظور حفظ جایگاه خود در بازار پر رونق پرداخت از طریق موبایل داشته باشند.
براساس گزارش نشریه نیویورک تایمز، هر دو کمپانی به احتمال زیاد در جریان کنفرانس های خود از استراتژی های جدید خود در این حوزه رونمایی خواهند کرد. کنفرانس Google I/O گوگل فردا آغاز می شود و اپل نیز مراسم WWDC را در هشتم ژوئن برگزار می کند.
به گزارش این نشریه، سرویس جدیدی تحت عنوان Android Pay ارائه خواهد شد که به تجار اجازه پرداخت از طریق موبایل و استفاده از برنامه های وفاداری را می دهد.
اندروید پی احتمالاً در فروشگاه های فیزیکی به کار گرفته خواهد شد و مشتریان به طور خودکار در برنامه های وفاداری و باشگاه مشتریان شرکت داده خواهند شد.
به علاوه اپلیکیشن تجاری Google Wallet نیز دچار تغییراتی خواهد شد تا به کاربران اجازه انتقال پول از حساب های بانکی خود به یکدیگر را بدهد. نسخه به روز شده ی گوگل والت برای اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.
ضمناً اپل نیز قصد به روزرسانی Apple Pay را دارد که یکی از تغییرات اضافه شدن برنامه های تشویقی می باشد.
هر دو کمپانی با شیوه ای متفاوت به دنبال منافع خود هستند. اپل با ارائه سیستم پرداخت موبایل موفق می تواند کاربران بیشتری را جذب آیفون کند و گوگل نیز با جذب کاربران بیشتر در اکوسیستم خود می تواند اطلاعات بیشتری از آنها بدست آورد.
اگرچه پرداخت موبایلی در حال حاضر ضروری به نظر نمی رسد اما با توجه به ابراز تمایل و اقدامات مثبت بانک ها و ارائه دهندگان کارت های اعتباری نظیر وال‌گرینز و هول‌فودز، این سرویس کم و بیش در حال محبوب شدن است.
یکی از مزایای سرویس اندروید پی در گسترده بودن پلتفرم اندروید و امکان سرویس دهی به میلیون ها دستگاه اندرویدی می باشد، در حالی که اپل تنها می تواند به آیفون های خود دل خوش کند.

برچسب هاAndroid PaygoogleApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اندروید هنوز هم از تاخیر صوتی وحشتناکی زجر می کشد