پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۷ تير

به گزارشی از شبکه اجتماعی Reddit یکی از کاربران با نام مستعار Exjr داستانی از چگونگی نجات مادرش با استفاده  از اپل واچ
نوشته است. هنگامی که مادر وی احساس ناخوشی و خطر کرد با پسر خود تماس گرفت و از اوو خواست تا دارویش را از داروخانه تهیه کند.

عملکرد ساعت "هوشمند"

مادر این پسر خدمتکار یکی از هتل ها در امریکا است او در هنگام نظافت و استفاده از مواد شوینده شیمیایی احساس ناخوشایندی داشت. مواد شیمیایی سبب تشدید واکنش های آلرژیک وی شد در نتیجه به سختی خود را به یکی از داروخانه های نزدیک محل کار خود رساند پس از رسیدن به محل از شدت حمله آلرژیک نام داروی خود را فراموش کرده متوجه شد کیف پول و گوشی خود را در هتل جا گذاشته است.
از انجایی که معمولا پسر او داروهایش را تهیه می کرد نام داروها را به خوبی به خاطر نداشت .نوع واکش آلرژیک وی ابتدا با تنگی نفس آغاز می شد و در صورت مصرف نکردن دارو باعث بیهوشی و عدم اکسیژن رسانی به مغز و در نهایت منجر به مرگ مغزی وی می شد.
خوشبختانه در همین زمان فرزند وی برای او پیغامی به گوشی وی ارسال می کند و از آن جایی که در داروخانه شبکه Wi-Fi وجود داشته، اتصال به اینترنت انجام شده بود.
زن به سرعت پیام صوتی درخواست کمک را ارسال کرد. پس از اعلام داروهای مورد نیاز وی به مسئول داروخانه توانست مادر خود را از مرگ حتمی نجات دهد. وی گفت در حال حاضر بسیار خوشحالم که این ساعت هوشمند را به مادرم هدیه دادم.

برچسب هاApple Watch
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید