پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۵ شهريور

به گزارش دیجیاتو، بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل رویداد معرفی محصولات جدید خود را با شعار Time Flies برگزار شد. نخستین محصول معرفی‌ شده در این رویداد کاملا آنلاین، اپل واچ سری ۶ با قابلیت سنجش میزان اکسیژن خون است.
یکی از موضوعات قابل توجه در مورد اپل واچ 6، حذف شارژر از جعبه محصول است. اپل نه تنها به سلامت کاربران توجه نشان می‌دهد، بلکه برای حفظ محیط زیست هم اهمیت بالایی قائل است و کاهش زباله‌های الکترونیکی را در دستور کار خود قرار داده است. اپل همواره به محیط زیست اهمیت داده و این نخستین باری نیست که به چنین حمایت از محیط زیست به صورت عملی توجه نشان می‌دهد.
البته شارژر اپل واچ در فروشگاه‌ها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت ولی دیگر در جعبه محصول شاهد عرضه شارژر توسط شرکت نخواهیم بود. ممکن است برخی کاربران نسبت به این موضوع ابراز ناراضایتی کنند، ولی اپل در جریان رویداد خود، تایید کرد که علت حذف شارژر کاهش زباله‌های آسیب زننده به محیط زیست است.
کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا سال 2023 دیگر از کربن نیترات در محصولات خود استفاده نکند. همچنین کیس‌های آلومینیومی محصولات اپل نیز فابل بازیافت خواهند بود.
اپل پیش از این نیز برنامه‌های مختلفی را در جهت حفظ محیط زیست دنبال کرده است. بی‌شک حامیان محیط زیست از این تصمیم کوپرتینویی‌ها استقبال خواهند کرد.
اپل واچ سری 6 در چندین رنگ جدید، با مشخصاتی مرتبط با پایش سلامت معرفی شد همه اطلاعات سلامتی روی اپلیکیشن سلامتی ذخیره می‌شود. باید ببینیم کاربران چه واکنشی به حذف شارژر از خود نشان می‌دهند ولی اپل تصمیم خود را گرفته و برای این تصمیم خود دلایل روشنی دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه