تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ اسفند

نابغه های اپل حالا در توئیتر هستند . اپل تا به حال کاملا با توئیتر سازگاری نداشته اما اخیرا ما توافق هایی در این رابطه میبینیم . از آنجایی که مدیر کل اپل تیم کوک از این شبکه ی میکرو بلاگ برای به اشتراک گذاری افکار عمیق و عکس های تارش استفاده میکند . در اوایل روز پنج شنبه ، این کمپانی عضویت جدیدی در توئیتر باز کرد و apple support را با یک توئیت دو کلمه ای راه انداخت .
خوش آمدید به ... 
این اکانت به این خاطر جالب توجه است که کمتر از اکانت هایی مانند اپل موزیک و app store مربوط به ارتقا  دادن است . اپل خیلی سریع با یک توئیت با جزئیات در توئیتر توضیح داد که چطور میتوان در اپلیکیشن notes لیست های نوبت را به چک لیست تبدیل کرد . دیگر اکانت حمایتی اپل در توئیتر شامل beats توسط Dre و apple music help میشود.
این اکانت تنها وعده ی راهنمایی های کوتاه و قدم به قدم را میدهد اما در طول چند دقیقه ی راه اندازی، apple support در حال دریافت تعداد زیادی سوال از مشتریان اپل بود . این اکانت اغلب پیشنهاد میدهد که مشتریانشان با DM با انها تماس بگیرند . این اکانت توئیتر Appstore در حال حاضر 4.3 میلیون فالور دارد و تیم کوک بیش از 2 میلیون . در زمان نوشتن این مطلب ، apple support بیش از 14000 فالور دارد. که 7000 تایش را کمتر از یک ساعت جمع کرده است . چنین حضور اجتماعی عمومی از اپل پتانسیل این را دارد که یکی از بزرگترین اکانت های توئیتر شود.

برچسب هاAppleTwitter
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل نیاز دارد تا به تولید یک اپلیکیشن مستقل برای Homekit بپردازد