اپلیکیشن
الناز فرجی۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد

بیت تورنت، یک اپلیکشین جدید برای اندروید، IOS و ویندوز فون راه اندازی کرده است که به شما اجازه میدهد تا تنها با اسکن کد QR، عکسها را در دستگاه های مختلف به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن 2 دلاری، هیچ محدودیتی در اینکه همراه عکس ها ویدئو بفرستید یا فایل ها چه اندازه ای باشند، ندارد. سه ارسال اولتان مجانی است و بعد از آن باید دو دلار برای انتقال نامحدود بپردازید. دریافت فایل همیشه مجانی است. برای ارسال عکس، اپلیکیشن را راه اندازی کنید، عکسهایی را که میخواهید به اشتراک بگذارید را انتخاب کرده و Shoot یک کد QR ایجاد میکند. دیگران میتوانند سپس آن را اسکن کرده تا عکسها را دانلود کنند.


شوت خیلی سریع است و میتواند فایل ها را به چند دستگاه به صورت همزمان انتقال داده و به اشتراک بگذارد. برای انجام دادن کار از تکنولوژِی sync بیت تورنت استفاده میکند و موانع را کنار میزند تا فایل های شما قطع نشوند.
با اینکه شوت کاری را که میگوید، به خوبی انجام میدهد، شاید کمی برای به اشتراک گذاشتن بازی دیر شده باشد. به اشتراک گذاشتن فایل ها با وسایل دیگر هم خیلی آسان است.


ولی با این حال اگر شما عادت به اشتراک گذاری عکس ها به صورت رو در رو دارید و خیلی به حریم شخصی اهمیت میدهید، شوت ارزش امتحان کردن را دارد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
شایان
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد
کلا این کدهای QR به درد هیچی نمی خورن :)
بهنام حسینی
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد
چه جالب !!! بیت تورنت زده تو کاره سرویس های جدید
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ساعت هوشمند جدید وکتور شاید هوشمند ترین نباشد اما عمر باتری 30 روزه اش این مشکل را جبران میکند