اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ آذر

شرکت Dropbox مدتی‌ است اعلام کرده می‌خواهد بر روی هر کدام از پلتفرم‌هایی که مردم برای انجام کارهایشان استفاده می‌کنند، در دسترس باشد. برای مثال در طول سال‌های گذشته به همین خاطر به ادغام با Microsoft Office دست زده است. اما کنسول Xbox One، آخرین جایی است که می‌توان Dropbox را پیدا کرد، چراکه این شرکت یک اپلیکیشن برای Xbox One راه‌اندازی کرده است.
مطمئنا Xbox One در هسته‌ی خود یک کامپیوتر ویندوز ۱۰ است که  شما را قادر می‌سازد تا به تلویزیون‌تان وصل شوید، اما هنوز تعجب‌آور است که یک اپلیکیشن سودمند  بتواند، تمام فایل‌هایی که نیاز دارید را به اشتراک بگذارد. با این حال، Dropbox تصور نمی‌کند کاربران از طریق تلویزیون‌های خود بتوانند با Office docs کار کنند. به همین خاطر Dropbox، چند ویژگی که برای پلتفرم مذکور مفید است به ارمغان آورده و دسترسی و اشتراک‌گذاری مطالب را در بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش خانه‌تان آسان می‌نماید. این ویژگی‌ها کاربران را قادر می‌سازد، دسترسی به فایل‌هایشان، بدون نیاز به اتصال به کابل HDMI و یا لپ‌تاپ صورت گیرد.
وجود Dropbox در Xbox One مزایایی دارد که باید برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن مذکور و همچنین صاحبان کنسول، توسعه یابد. به عنوان مثال، توسعه‌دهندگان به یک مرورگر فایل در Xbox One به منظور دسترسی به فایل‌های خود در فضای رایانش ابری، نیاز دارند زیرا بسیاری از اپلیکیشن‌های کاربردی ساخته شده، بدون دسترسی به فایل‌ها غیرقابل استفاده‌اند. در حال حاضر توسعه‌دهندگان به راحتی می توانند به فایل‌هایی که به طور مستقیم در Dropbox ذخیره شده، دسترسی داشته باشند. البته تاکنون OneDrive شرکت Microsoft بر روی کنسول‌های Xbox One در دسترس بوده است اما میلیون‌ها نفر از مردم از سرویس Dropbox استفاده می‌کنند.
شایان ذکر است، از امروز اپلیکیشن مذکور در Xbox Store موجود می‌باشد.

برچسب هاXBOX ONEDropbox
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فایل هایتان را در به کمک Raspberry در این شیشه نگهداری کنید