اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

مطلع ساختن دوستان و نزدیکان در شرایط اضطراری از شرایط امن‌تان، کار آسانی به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل Google اپلیکیشنی را با نام Trusted Contacts ارائه نموده است که به طور خودکار وضعیت و موقعیت مکانی کاربر را با دوستان و نزدیکان به اشتراک می‌گذارد. این اپلیکیشن از امروز برای پلتفرم Android آماده است و به زودی نیز برای iOS ارائه خواهد شد.
ایده‌ی پشت این اپلیکیشن بسیار ساده است. نفرات مشخصی را از بین مخاطبان گوشی خود به عنوان trusted contacts انتخاب می‌کنید. در واقع افرادی که با به اشتراک گذاشتن دائم وضیعت گوشی خود با آنان احساس امنیت می‌کنید. هنگامی آن نفرات این اپلیکیشن را باز کنند، اگر همه‌چیز رو به راه باشد، گوشی شما را در حالت متصل و تکان خوردن خواهند دید و یا حتی به میزان باتری گوشی شما دسترس خواهند داشت.
مخاطبین مورد اعتماد اگر احساس کنند که شما در خطر هستید، می‌توانند درخواست اشتراک موقعیت مکانی به گوشی شما ارسال نمایند. سپس این اپلیکیشن به مدت ۵ دقیقه پنجره‌ای را در گوشی شما مبنی بر رد و یا تأیید درخواست اشتراک موقعیت مکانی نمایش می‌دهد. اگر پاسخی از سمت شما دریافت نشود، این اپلیکیشن نهایتا موقعیت مکانی شما را با استدلال رفع نگرانی طرف مقابل‌تان صورت خواهد داد.

برچسب هاTrusted Contactsgoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Twitter پلتٰفرم توسعه‌دهندگان Fabric خود را به Google فروخت