تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

مایکروسافت ویژگی Xbox DVR خود را کنار گذاشته است اما این مسئله می تواند به عنوان یک جایگزین باشد.
امسال مایکروسافت تایید کرد که توسعه ی ویژگی های DVR برای Xbox One در حالت انتظار قرار گرفته است، بنابراین محصول بعدی برای طرفدارن رویایی Onebox چه می تواند باشد؟ پاسخ SiliconDust، اپلیکیشنی است که به شما اجازه می دهد که به تماشای پخش زنده ی تلویزیونی مستقیما از سیستم بازی برای DVR بپردازید (که می تواند یک کامپیوتر، یک Android TV ، و یا دستگاه NAS باشد اما نمی تواند خود Xbox  باشد)، که با اجرای نرم افزار و اتصال آن به یک تونر دستگاه می تواند قابل استفاده باشد. انجام این کار بدین معناست که شما می توانید کاملا آن را به کمک دسته ی بازی و یا ریموت Xbox کنترل کنید و سیستم HDMI عبوری IR را که می تواند کارهای ساده ای مانند تنظیم یک صدای جدید، بدون تعویض کنترل را انجام دهد، کنار بگذارید.
ما می توانیم اپلیکیشن HDHomerun را با جستجو در box ببینیم، اما هنوز برای دانلود کردن آماده نیست (نصب آن اول از همه بر روی ویندوز 10 می تواند کمک کننده باشد). SiliconDust به حامیان Kickstarter در شب گذشته گفته است که این اپلیکیشن باید تا 24 آینده ساعت آماده باشد، بنابراین زیاد طول نمی کشد که به نمایش در بیاید.
افرادی که استفاده از یک رویکرد DIY را به DVR ترجیح می دهند گزینه های زیادی در اختیار نداشتند زیرا مایکروسافت تصمیم گرفت که ویندوز مدیا سنتر را برای ویندوز 10 و Xbox One توسعه ندهد، اما اضافه شدن اپلیکیشن های ویندوز جهانی بدین معناست که اشخاص سوم می توانند این خلا را پر کنند. SiliconDust همچنان در حال توسعه ی سایر قسمت های پلتفرم DVR می باشد، و اخیرا به عرضه ی یک اپلیکیشن برای ویندوز 10 موبایل پرداخته است، همانطور که به ارائه ی به روزرسانی ها برای اپلیکیشن های ویندوز 10 دستکتاپ و OS X پرداخته است.
این به روزرسانی همچنین به یکی از مشکلات اخیر تلویزیون سامسونگ اشاره می کند، که در آن آخرین به روزرسانی به غیرفعال کردن ویژگی RUI پرداخته است که به تلویزیون اجازه می دهد که مستقیما به یک سرور HDHomeRun DRV متصل شود. Silicondust گفته است که آن ها با افراد درستی در سامسونگ در ارتباط هستند، اما هیچ برنامه ی به خصوصی به منظور به اشتراک گذاری در حال حاضر وجود ندارد. تا زمانی که کاربران منتظر سایر ویژگی ها هستند، این شرکت گفته است بازی ترفند (یعنی قابلیت استفاده از Pause ، جلو بردن و یا به عقب بردن تصاویر تلویزیون زنده) تا پایان ماه در دسترس خواهد بود و همچنان در حال کار کردن بر روی پشتیبانی برای کانالهای محافظت شده نیز هستند.

برچسب هاHDHomeRun DRVXBOX ONE
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رونمایی از سری جدید Battlefield