اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

مطمئنا، برنامه‌های موجود در گوشی شما می‌توانند به شما بگویند چه زمانی به ایستگاه اتوبوس بروید و یا زمان پروازتان را به شما گوش‌زد کنند، اما طرفداران حمل‌ونقل عمومی می‌دانند که این‌ها تنها نیمی از ماجراست. اگر یک راننده از آن چیزی که انتظار دارید، سریع‌تر باشد و یا تأخیر یک مترو، تعویض خط‌تان را به تأخیر بیاندازد چطور؟ اینجاست که Transit روزتان را نجات خواهد داد. این برنامه، اپلیکیشن‌های Android و iOS خود را با ویژگی مسیریابی به نام Go همراه کرده است که برخی عدم قطعیت‌ها از رفت و آمدها را حذف می‌کند. برای مثال توسط این برنامه، کاربر اعلان‌های متنی و صوتی جهت پیاده‌شدن از کشتی و یا هرگونه سرویس حمل‌ونقل عمومی دریافت می‌کند. اما هنگامی اوضاع خارج از کنترل می‌گردد، تازه ماجرا جالب می‌شود. اگر زمان حرکت قطار به‌یک‌باره جلو افتاد، Transit کاربر را از این تغییرات مطلع می‌سازد و اگر یک مسیر را از دست دادید، برنامه‌، مسیر جدید برای شما می‌سازد و اگر حتی اتوبوس شما وارد مسیر اشتباهی شد، هشداری برای شما اعلان می‌گردد.
در آخرین به‌روزرسانی، به درخواستی دیرینه مبنی بر استفاده از داد‌ه‌های آنی برای برنامه‌ریزی سفر، سرانجام پاسخ داده شده است.
از طریق این برنامه مطلع می‌گردید که کدام مسیر حقیقتا شما را سر وقت به مقصد می‌رساند و وادار به انتخاب مسیری که تنها از نظر تئوری نزدیک‌تر باشد، نیستید.

برچسب هاTransit
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه