اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

تعطیلات عالی‌ هستند. می‌خواهید برنامه‌‌ی سفر بچینید؟ نه زیاد؟!
اما Google می‌خواهد زندگی را با اپلیکیشن جدیدی به نام Trips، از این هم راحت‌تر کند.
به طور کلی، Trips یک اپلیکیشن راهنمای سفر جامع و یک سفرساز به اقصی‌ نقاط جهان است. تنها به این برنامه بگویید به کجا می‌خواهید بروید، راهنما را برای استفاده‌ی آفلاین دانلود کنید، و شروع به برنامه‌ریزی کنید. Trips همچنین می‌تواند برنامه‌ی پروازهای هوایی و رزرواسیون هتل‌ها را حتی از داخل Gmailتان برایتان به نمایش بگذارد.

Trips شامل برنامه‌ی سفرهای متعدد برای ۲۰۰ شهر محبوب دنیا، شامل مکان‌های دیدنی معروف و حتی مواردی که توسط کاربران دیگر جذاب به نظر رسیده است نیز می‌گردد.
طبیعتا می‌توانید برنامه‌ی سفر شخصی‌سازی‌شده‌ی خود را تنها با فشردن علامت + بسازید. Trips هر مکان مورد نظر شما را در نقشه‌ به طرز واضح و بسیار خوبی شماره‌بندی می‌کند.
همچنین اگرعجله‌ی زیادی برای برنامه‌ریزی دارید، یک دکمه‌ی Magic Wand برای اضافه کردن مکان‌های دیدنی نزدیک محل شما در این برنامه در نظر گرفته شده است که می‌توانید حتی مشخص کنید در چه ساعاتی از روز وقت آزاد دارید و می‌توانید برنامه‌های چیده شده را اجرا کنید.

هر سفری به بخش‌های متعددی تقسیم‌بندی شده است. برای مثال،‌ بخش Getting around، اطلاعاتی را هنگامی که هواپیمای‌تان به زمین نشست، در مورد چگونگی ترک کردن فرودگاه به شما می‌دهد. همچنین اطلاعاتی در مورد حمل‌ونقل عمومی، تاکسی‌های محلی و خودروهای اجاره‌ای نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد.

در حالی که بخش Things to do مکان‌های مشهور، پیشنهادهای ويژه و دیگر رویدادهای تفریحی را به کاربر نشان می‌دهد، مکان‌های دست‌چین ‌شده‌ای به نام farther away هم وجود دارند که شما را از مکان‌های دیدنی اطراف محل مورد بازدیدتان مطلع می‌سازد. باقی ویژگی‌های این برنامه را به بر خودتان می‌گذاریم.
نه تنها این برنامه برای سفر کردن فوق‌العاده است، بلکه می‌توانید اطلاعات عالی از مناطق دیدنی نقاط دیگر جهان به دست آورید.

برچسب هاTripsgoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل در پی کشف هیولای افسانه ای