تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۷ مهر

اپلیکیشن جدید Youtube Go با هدف تسهیل مشکلات کاربران هندی هنگام تماشای استریم های یوتیوب در مناطقی که ارتباطات  اینترنت پایدار نیست طراحی شده است. همچنین این اپلیکیشن امکان به اشتراک گذاشتن ویدیوهای دیده شده را برای دوستانی که در نزدیکی شما هستند فراهم می کند بدون اینکه دوستانتان به اینترنت متصل باشند، و از حجم دیتای آنها نیز کاسته نمی شود.
با وجود این قابلیت ها کاربران بیشتری، با وجود محدودیت ها، می توانند از یوتیوب استفاده کنند. هم اکنون این برنامه توسط صدها کاربر در پانزده شهر هند تست شده است. از دیگر ویژگی های این برنامه امکان مشاهده پیش نمایش ویدیو قبل از دانلود آن، امکان اعمال محدودیت دیتا و وضوح تصویر قبل از نمایش و به اشتراک گذاشتن می باشد. همچنین کاربران می توانند توصیه خود در مورد وضوح تصویر مطلوب، حجم ویدیو ها و سایر پیشنهادهای خود را با سایرین به اشتراک بگذارند و با این اطلاعات سایر کاربران قبل از نمایش ویدیوها می توانند اطلاعات جامع تری داشته باشند. این برنامه در واقع، حالت توسعه یافته ی نسخه آفلاین یوتیوب است.
با توجه به این ویژگی ها بدون شک می توان گفت که Youtube Go متقاضیان بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خواهد داشت. این اپلیکیشن در ماه های آینده در اختیار کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه