اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ شهريور

شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر عکاسی 500px به‌‌تازگی اپلیکیشنی منتشر کرده است که به عکاسان کمک می‌کند کارهایشان بهتر دیده شود و از آن مهم‌تر، بتوانند پیشنهاد کار بگیرند. این برنامه که RAW نام گرفته است، به کاربران iOS اجازه می‌دهد تا نمونه عکس‌های خود را در آن به اشتراک بگذارند و در صورت رسیدن پیشنهاد از هر شرکتی، آنان را مطلع سازد. علاوه بر آن، RAW دارای امکانات ویرایش عکس قدرتمندی است که کاربر را قادر به پردازش عکس با فرمت RAW و اعمال انواع فیلترها می‌سازد. به این ويژگی‌ها، موارد بارگذاری بر روی شبکه‌ی اجتماعی موجود در این برنامه و حتی اعمال مجوز را هم اضافه کنید.

از سال ۲۰۰۹ که 500px شروع به فعالیت کرد، خود را سرویس عکسی متفاوت با Flickr، Google و دیگر سرویس‌های مشابه معرفی نمود. در واقع این سرویس نه تنها مکانی برای اشتراک‌گذاری عکس‌های حرفه‌ای است، بلکه امکان مجوزگذاری و فروش عکس‌ها نیز فراهم شده است.
برای آنکه تجربه‌ی کاربری سرویس 500px بهبود یافته باشد، شرکت سازنده‌ی آن اقدام به اعمال به‌روزرسانی‌هایی نموده است. از این جمله می‌توان به جست‌جوی هوشنمدتر که امکان جست‌جوی عکس بر مبنای رنگ و یا طرح موجود در تصویر اشاره کرد. واضح است که سیاست‌کلی 500px، بر محوریت پاسخ‌گویی به نیازهای خالقان اثر، یعنی عکاسان تمرکز داشته است.
گفته‌ می‌شود سرویس 500px بیش از ۸ میلیون کاربر دارد.
هم‌اکنون RAW تنها بر روی پلتفرم iOS منتشر شده است، اما به زودی قول آماده‌سازی آن برای Android نیز داده شده است.

برچسب هاRAWPhotography500px
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بهترین عکس هایی که با گوشی آیفون ثبت شده است