اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ آبان

Google Photos مأموریت مشخصی دارد. اینکه تمام عکس‌های کاربر را ذخیره نگاه دارد. به خصوص آنکه Google می‌خواهد این برنامه‌اش فضایی برای تمامی عکس‌ها باشد. اما Google این مأموریت را برای عکس‌های قدیمی دهه‌ی ۹۰ نیز گسترش داده است. در همین راستا، این شرکت اپلیکیشنی با نام PhotoScan برای پلتفرم iOS و Android منتشر ساخته است که قرار است خاطرات گذشته‌ی شما از عکس‌های قدیمی را این‌بار در فضایی دیجیتالی مجددا زنده کند.
از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن‌، استفاده از تکنیک‌هایی جهت بهینه کردن عکس‌های قدیمی گرفته شده به منظور چاپ بر روی کاغذ می‌باشد. این روش حتی از فرستادن عکس‌های قدیمی به مرکزی جهت اسکن کامپیوتری بسیار سریع‌تر به نظر می‌رسد.
هنگامی که اپلیکیشن PhotoScan را باز می‌کنید، با اعلانی به منظور تعیین کادر برای عکس خود مواجه می‌شوید. هنگامی که عکس را در چارچوب تنظیم کردید، با فشردن دکمه‌ی اسکن، فلش دوربین فعال و اپلیکیشن شروع به ایجاد نسخه‌ی کیفیت بالای عکس شما به صورت دیجیتالی می‌نماید. سپس چهار دایره‌ی کوچک در چهارگوشه‌ی عکس پدیدار می‌گردند.  از کاربر خواسته می‌شود که گوشی را بر روی هرکدام از این ۴ دایره‌ی سفید ببرد تا رنگ آن به آبی تبدیل شود. هنگامی که تمامی این ۴ دایره اسکن شد، این اپلیکیشن عکس نهایی دیجیتالی‌شده را آماده می‌کند.

برچسب هاGoogle PhotoScan
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل حفاظت خود را در برابر سایت های مشکوک تقویت کرد