اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۰ آذر

متخصصان Google به تازگی برنامه ی جدیدی را توسعه داده اند که به کاربران اینترنت کمک خواهد کرد تا در مصرف ترافیک اینترنت خود صرفه جویی کنند. توسعه دهندگان Google با ارائه‌ی اپلیکیشن Datally تصمیم گرفته اند تا طرفداران خود را خوشحال کنند.
این نوآوری می تواند به کاربر در مدیریت و کنترل ترافیک اینترنت و صرفه جویی در آن، از لحاظ اقتصادی کمک شایانی کند. به ویژه این برنامه با تجزیه و تحلیل مصرف شبکه ی داده سلولی ابتدا به جستجوی شبکه‌ی Wi-Fi رایگان در محل می‌پردازد.
همچنین این برنامه قادر است تا در مورد روش های صرفه جویی در مصرف کاربر از اینترنت به وی پیشنهادات مفید ارائه دهد. همچنین می تواند در لحظه‌ی اتصال گجت کاربر به اینترنت، میزان استفاده ی وی را نمایش دهد و سطح استفاده کاربر را گزارش دهد.
علاوه بر این Datally می تواند به کاربر کمک کند تا میزان ترافیک مشخصی را برای مصرف مشخص نماید تا در صورت رسیدن به میزان مورد نظر، دسترسی به اینترنت را غیرفعال نماید. شایان ذکر است برنامه ی مورد نظر هم اکنون در فیلیپین با موفقیت آزمایش شده است. به گزارش سخنگوی کمپانی Google، تست های اولیه در رابطه با این برنامه نشان داده که حدود 30 درصد مصرف کاربران از اینترنت کاهش یافته است.
این برنامه‌ی جدید برای کسانی که از بسته های تعرفه ی اینترنت با ترافیک محدود استفاده می کنند، بسیار مفید خواهد بود. Datally در حال حاضر در فروشگاه Google Play در دسترس کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید سراسر جهان می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه