تکنولوژی
رضا رزمی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت

نمایشگاه دستاوردهای تکنولوژی که چندی پیش در نیویورک برگزار شد نشان می دهد که خودرو سازان کم کم  در حال روی آوردن به سمت استفاده از نرم افزار ها و بهره بردن از کمپانی های نرم افزاری هستند.  کمپانی Volkswagen یکی از تولید کنندگان قدیمی و به نام صنعت خودرو سازی است. این کمپانی سه شنبه گذشته خبری منتشر کرد که به زودی اپلیکیشن جدیدی برای Apple Watch ارائه خواهد کرد.
Volkswagen در نظر دارد تا اپلیکیشن Apple Watch خود را به سیستم Car-Net اضافه کند. Car-Net سیستمی است که به صاحبان خودرو اجازه میدهد تا بتوانند از طریق اپلیکیشن خودرو خود را کنترل کنند.
قبل از این هم این کمپانی اپلیکیشنی برای کاربران iOS و Android ارائه کرده بود که آنها یم توانستند از طریق این اپلیکیشن خودرو خود را کنترل کنند. این اپلیکیشن امکاناتی نظیر دنبال کردن خودرو از طریق GPS ، اعمال کردن محدودیت سرعت و یا اعمال محدودیت مسیر ( برای زمانی که می خواهید اتومبیل را به فرزند خود بدهید) را در اختیار شما قرار می دهد.
البته نسخه آیفون این اپلیکیشن امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. حال کمپانی Volkswagen تصمیم به ارائه این اپلیکیشن برای Apple Watch گرفته است اما به طور کامل مشخص نیست که اپلیکیشن Apple Watch چه امکاناتی در اختیار کاربران قرار میدهد، این کمپانی با انتشار عکسی که در زیر می بینید گفت: هم اکنون شما می توانید با استفاده از  ساعت خود و بصورت ریموت درب خودرو را باز و بسته کنید و یا برای آن محدودیت سرعت اعمال کنید.


همانطور که در تصویر میبینید به نظر می رسد این اپلیکیشن امکانات دیگری مانند نمایش درجه ، مسیر و میزان شارژ و سوخت را دارد. با اینکه Volkswagen تاریخ رسمی برای ارائه اپلیکیشن خود معرفی نکرده ولی به نظر می رسد صاحبان خودروهای Golf ، Passat ، Jetta و Beetle که مدل 2014 به بالا هستند، به زودی این اپلیکیشن را خواهند داشت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل یک اپلیکیشن برای مهاجرت آسان‌تر کاربران اندرویدی به iOS عرضه کرد