کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ مرداد

استارتاپ‌ها در سراسر دنیا در حال مرگ هستند، این بدان علت است که به دلیل کم شدن اشتیاق به سرمایه‌گذاری در سال گذشته، بسیاری از آن ها تمامی منابع مالی خود را استفاده کردند.
منبعی به TechCrunch اعلام کرد Whisper این هفته تجربه‌ی اخراج‌هایی را داشته است، و پس از درخواست‌ها برای اظهار نظر، حالا این استارتاپ نشان داد که 20 درصد از کارمندان خود را از کار اخراج کرد و بنابراین این شرکت می‌تواند برای طولانی مدت پایدار باشد. Michael Hayward، مدیر اجرایی Whisper به TechCrunch گفت: "ما تمرکز خود را در جهت نقدینگی مثبت شرکت معطوف ساخته‌ایم." به این ترتیب، 14 نفر از 71 کارمند Whisper اخراج شدند و تمرکز شرکت بیشتر بر روی تیم تحریریه‌ی آن بود که در حال حاضر به کارمندان کمتری نیز دارد و در عوض بخش یادگیری ماشین می‌تواند به محتوای کاربر Whisper کمک بهتری کند.
Jaime Mendez، مدیر ارشد اجرایی Whisper نیز بر اساس توافقی دو جانبه شرکت را ترک کرد. این توافق پس از ترفیع او از سمت هدایت بخش تولید به نقش مدیر عملیاتی در سال گذشته صورت گرفته بود. Hayward اضافه کرد که Whisper اکنون 20 میلیون کاربر فعال ماهانه در اپلیکیشن و سایت خود دارد که این موقعیت به آن‌ها پایگاه ثابتی برای کسب درآمد از طریق تمرکز بر روی تبلیغات برنامه‌ریزی شده را می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه