نرم افزار
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، مایکروسافت در حال آزمایش اپلیکیشن جدید outlook است که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده جایگزین جایگزین اپلیکیشن‌های Mail و Calendar این شرکت در سیستم عامل ویندوز 10 می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده این اپلیکیشن جدید که هم اکنون با نام‌های Monarch و One Outlook شناخته می‌شود، نسخه جدید outlook است که برای نمایشگرهای بزرگتر طراحی شده است.
در حالی که نسخه لو رفته این اپلیکیشن بدون داشتن حساب کاربری داخلی شرکت مایکروسافت قابل استفاده نیست، ولی گفته می‌شود که One Outlook قرار است با نسخه‌های win32 و UWP اپلیکیشن‌های outlook، نسخه تحت وب outlook یا OWA و اپلیکیشن‌های مشابه مبتنی بر سیستم عامل macOS جایگزین شود. شرکت مایکروسافت همچنین نسخه کامل مبتنی بر وب اپلیکیشن outlook را به صورت آنلاین هم توسعه داده است.
رسانه‌های خبری همچنین گزارش دادند مایکروسافت در حال ساخت یک نسخه ویژه مبتنی بر دسکتاپ است که برپایه نسخه وب outlook کار می‌کند. اپلیکیشن لو رفته نشان می‌دهد این محصول همچنان در مراحل اولیه به سر می‌برد و مایکروسافت به کارمندان خود هشدار داده است این برنامه هنوز برای فعالیت‌های عمومی ساخته نشده است و حالت آفلاین را نیز شامل نمی‌شود.
به هر حال باید گفت نسخه اولیه این اپلیکیشن هم اکنون لو رفته است و با این وجود احتمال می‌رود جایگزین از آن تا سال آینده به عنوان جایگزین نهایی برای اپلیکیشن Mail ویندوز 10 استفاده شود. منابع خبری همچنین گزارش دادند که پیش نمایش این ابزار کاربردی اواخر سال 2021 میلادی به صورت عمومی منتشر می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه